Kontorsassistent På Deltid

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsassistent på deltidtill vår kund. Vi söker dig som tidigare har arbetatinom kontorserviceoch som trivs med att ta egna initiativ. I rollen som kontorsassistent kommer du bland annat attarbeta med att bemöta kunder, växelhantering, boka möten, resor och hotell. Du kommer att arbeta måndag - fredag Kl.08:00 - 12:00, tiden kan variera.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta med service.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden.

Publiceringsdatum
2019-03-27

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistentkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Ansvara för kontoret

Hantera inköp

Förbereda inför möten, frukost, lunch, AW och fester

Hantera inköp till kontoret

Boka resor och hotell

Boka möten

Posthantering

Hålla snyggt och rent i lokalen

VI SÖKER DIG SOM

Har arbetat inom kontorsservice med liknande arbetsuppgifter

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.

Det är meriterande om:

Du har tidigare erfarenhet av reception och administration

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är prestigelös, proaktiv och en professionell med en vilja att möjliggöra för andra människor.

ÖVRIG INFORMATION:

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.s (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)e

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4694344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: