Kontorsassistent på arkitektkontor

Sesam Arkitekter AB / Receptionistjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sesam Arkitekter AB i Kristianstad, Stockholm eller i hela Sverige

Sesam Arkitekter är ett arkitektkontor med kontor i Stockholm och Kristianstad. Vi tror på att vi kan göra världen till en bättre plats för alla att leva, mötas och utvecklas i, genom att ständigt utgå från människans behov, ifrågasätta rådande normer och ha kunskap om det vi gör, skapar vi goda fysiska rum, för ett humanistiskt och öppet samhälle.
Vi erbjuder dig
På Sesam finns en plats för dig i ett skönt och skickligt gäng med bred erfarenhet som med prestigelöshet och glädje stöttar varandra. Vi arbetar med projekt inom både privat och offentlig sektor, med stor variation av uppdrag.
I alla våra projekt som vi väljer att ta står alltid människan i centrum. Vi har korta beslutsvägar och snabba fötter vilket gör att du alltid ses som en medspelare som kan påverka hur vi utvecklas.
I Kristianstad ligger kontoret centralt på Lilla Torg, stadens hjärta. Kristianstad har ett rikt idrotts- kultur- och friluftsliv och stadens vattenrike ligger bara fem minuter från kontoret. Det är här din arbetsplats är.
I Stockholm ligger kontoret just nu på Hornstull men kommer att flytta till Björns Trädgårdsgränd, mitt på söder med närhet till allt det bästa som Stockholm har att ge. Här delar vi kontor med bl.a Urbio och Warm in the Winter.
På Sesam arbetar arkitekter, byggnadsingenjörer och inredare. Övriga specialister som vi behöver i vårt arbete har vi kopplat till oss genom långvariga relationer. Det gör att vi hela tiden får ny input av dem som är utanför organisationen samtidigt som vi har en stabilitet i de bra samarbetspartner som vi har.
Vi söker
Vi söker dig som kan vara den stabila, ordningsamma och initiativtagande spindeln i nätet på kontoret. Du är van vid att vara självständig och trivs i en roll där du håller hög servicenivå. Du ser och tar gärna för dig av arbetsuppgifter som uppstår.
Du har goda kunskaper i Officepaketet och Visma samt är intresserad av att få en insyn i Autocad, Revit och Adobe (våra verktyg). Du uttrycker dig väl på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du har kommunikationsvana och är väl insatta i plattformar som Linkedin, Facebook och Instagram.
Du har erfarenhet av planering, schemaläggning och avtalsskrivning.
Dina arbetsuppgifter kommer at vara varierande med fokus på att sköta vardagen på kontoret, ta hand om post och telefon, fixa frukost, sköta bokningar, se till så kontoret alltid är uppdaterat, snyggt och prydligt.
Du kommer även att ta över fakturering, löner och leverantörsfakturor från vår externa redovisningsassistent. Detta sker i etapper. Därför behöver du ha erfarenhet av ekonomiarbete.
Du kommer arbeta projektbaserat, med administrativ uppstart och avslut av projekt. Analys av projektens budgetar och tidsplaneringar i förhållande till faktiskt utförande.
Det är en fördel om du har erfarenhet av att läsa avtal då du kommer att arbeta med att plocka fram underlag för våra ramavtalsansökningar.
Tillsammans med ledning och handläggande arkitekter så kommer du att planera upp kontorets debiterbara tid, därför är erfarenhet av tidplanering och schemaläggningen ett plus.

Publiceringsdatum
2022-02-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-04

Adress
Sesam Arkitekter AB
Cardellsgatan 8 2TR
29131 Kristianstad

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Sesam Arkitekter AB (org.nr 556551-3362)
Cardellsgatan 8 2TR (visa karta)
291 31  KRISTIANSTAD

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: mikael@sesam-ark.se

Jobbnummer
6355670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sesam Arkitekter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sesam Arkitekter AB: