Kontorsassistent/Office Manager, 75-100 %, city

Avanzera Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi en kontorsassistent/Office Manager. Vår kund är en snabbväxande webbyrå med ca 25 anställda. Kontoret är i trevliga lokaler i närheten av Östermalmstorg.
Uppdraget är under en föräldraledighet och beräknas pågå 9 - 12 månader. Uppdraget ska påbörjas antingen omgående eller i början av augusti. Man är beredd att anpassa tjänsten till en heltid eller deltid beroende på person.
Du blir anställd hos oss på Avanzera med fast månadslön och betald semester. Efter detta uppdrag finns möjlighet till andra uppdrag eller rekrytering. Uppdraget kan eventuellt leda till anställning hos kunden.

Publiceringsdatum
2011-06-11

Dina arbetsuppgifter
Din uppgift blir att se till att allt det praktiska på kontoret fungerar samt avlasta med administrativt arbete.

Dina arbetsuppgifter
• Se till att allt det praktiska på kontoret fungerar
• Beställa luncher, ordna olika aktiviteter, förbereda inför möten
• Inköp av förbrukningsmaterial till kontoret
• Registrering av leverantörsfakturor och betalningar
• Assistera ledningen med olika uppgifter
Du kommer eventuellt att medverka i test av webbsidor innan leverans till kund.
Kvalifikationer/egenskaper
Vi söker dig med massor av driv, som ser vad som behöver göras och får saker gjorda. Du är proaktiv, serviceminded och prestigelös. Du har minst 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från mindre bolag.
Ansök genom att maila personligt brev och CV till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan "Kontorsassistent webbyrå." Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-06-21
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsassistent webbyrå
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Lisa Karbelius, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel), platsansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
959545

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: