Kontorsassistent med känsla för service - se hit! (Deltid)
Perido AB / Administratörsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Gotland,
Oskarshamn,
Nynäshamn,
Nyköping,
Trosa eller i
hela Sverige Just nu letar vi på Perido efter en kontorsassistent med fingertoppskänsla för god service för ett uppdrag hos en av våra kunder, en stor och betydande myndighet. Som kontorsassistent kommer du att arbeta deltid för att förstärka internserviceteamet på kontoret i Visby.
Som kontorsassistent erbjuds du en varierad roll där noggrannhet och administration dagligen kommer till användning. En stor del av arbetet fokuserar på olika typer av dokumenthantering där du förbereder, scannar och arkiverar boupptäckningar samt sköter kopiering, sortering och posthantering. Utöver dokumenthantering gör du enklare beräkningar, sammanställningar och diagram samt sköter kalender- och mötesbokningar. När dina kollegor behöver hjälp hugger du tag i stort som smått för att säkerställa att arbetet på avdelningen flyter på.
Vi tror att du som lockas av det här uppdraget har en god förmåga att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du trivs med tydliga ramar och kan arbeta självständigt utifrån dessa. Din känsla för service och positiva inställning kommer väl till pass tar dig an de olika uppgifter som dina kollegor kan tänkas behöva hjälp med. Med ett arbetssätt som utmärks av noggrannhet och struktur har du inga problem att hantera flera parallella arbetsuppgifter.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-11-16Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Tjänstens omfattning och tillträdeDeltid 50% med arbetstider ca kl 10-14 måndag-fredag. Konsultuppdrag till 2018-12-31, tillträde 2018-01-02.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Gillar du att få kombinera god service med att grotta ner dig i administrativa arbetsuppgifter? Nu söker vi efter en kontorsassistent för ett uppdrag hos en stor och välkänd myndighet. Det här kan vara den perfekta rollen för dig som är på jakt efter ett givande deltidsuppdrag - läs vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16125EH i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seVaraktighet, arbetstid
40%-60%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 16125EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3806002
Observera att sista ansökningsdag har passerat.