Kontorsassistent/Koordinator (Vik) till Jordbro

GLM AB / Administratörsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GLM AB i Haninge, Nyköping, Oxelösund, Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker på uppdrag av kund en kontorsassistent/Koordinator på vikariat.'Kunden har sitt nordiska lager och logistikcenter i Jordbro och har ca 200 anställda.
Är Du intresserad av ett varierat och självständigt arbete med inslag av både administration och sociala kontakter är detta ett ypperligt tillfälle för dig!

Publiceringsdatum
2009-03-13

Dina arbetsuppgifter
Din roll kommer att innefatta en mängd varierade arbetsuppgifter och du är spindel i nätet.
Dina arbetsuppgifter bl.a. kommer bestå av att:
• Assistera lagerchefen och sköta tidsredovisnings på dag-, vecko- och månadsbasis.
• Hantera praktiska bitar vid nyanställning som passerkort, arbetskläder och du visar runt nyanställda och besökare.
• Hjälpa och stödja HR-avdelningen med t.ex. arbetsintyg, rekryteringsadministration och enklare löneproblem.
I övrigt fungerar Du också som kontorsansvarig vilket innebär inköp av kontorsmaterial, beställning av kemtvätt, fika, luncher, hotellbokningar osv.
Du har en oerhört central roll i företaget där övrig personal gärna vänder sig till med diverse frågor och problem!

Dina personliga egenskaper
Du kommer att vara en mycket betydande social funktion på företaget. Vi tror att Du är en glad och trevlig person som är trygg i dig själv. Du har integritet, skinn på näsan och är inte rädd för att framföra dina åsikter eller nya idéer. Du är fördomsfri och förtroendeingivande, en person som andra gärna vänder sig till. Du är prestigelös och hjälper till där det behövs, Du är verkligen en mångsysslare! Du är en självgående och engagerad person som gärna tar tag i saker samt har en egen känsla för vad som behöver göras. Sist men inte minst är Du stresstålig och trivs i en föränderlig miljö.

Kompetenser
Du har administrativ erfarenhet och van att arbeta i kontorsmiljö.
Vi ser att du har god datavana och behärskar Office-paket väl. Det är nödvändigt att du har goda kunskaper i engelska då vi har en multinationell personalstyrka. Arbetet kräver att du har körkort.
Har du tidigare arbetat med tidrapporteringssystem ser vi det som meriterande.
Arbetets omfattning: arbetstider 8:00-17:00
Tjänsten avser: Mammavikariat 1-1,5 år med start maj 2009
Låter det här intressant?
Skicka din ansökan omgående på jobb@globallabourmarket.com , urval sker löpande!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa på 08-200751.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-25
Ange följande referens när du ansöker: Assistent01
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@globallabourmarket.com

Företag
GLM AB

Adress
GLM AB
Regeringsgatan 82
11139 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 82
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0704-385325

Jobbnummer
417482

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GLM AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GLM AB: