Kontorsassistent För Omgående Start
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av ett glatt och stöttande team. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om vår kund:
Vår kund är den ledande oberoende fullserviceskatterådgivaren i Sverige och utgör ett unikt alternativ till den skatterådgivning som lämnas av revisionsbyråer och advokatbyråer. De är dedikerade att med högsta skattekompetens tillhandahålla användbara och tydliga skatteråd till kunder i alla branscher. På grund av en långtidssjukskrivning på 1 år söker de nu en person som kan hoppa in och arbeta på ett vikariat. Du kommer att arbeta i serviceteamet tillsammans med en receptionist och en husmor för att stötta de skattejurister och konsulter som arbetar på företaget.
Om tjänsten:
Som kontorsassistent arbetar du i en bred roll där du har hand om hela kontoret. Du ansvarar för prenumerationer, resebokningar, beställning av kontorsmaterial och kopiatorer. Du kommer även att utföra internservice i form av att förbereda möten och events samt se till att kontoret hålls fint. Som kontorsassistent kommer du även att stötta receptionen vid behov. Du kommer att ha ett eget kontorsrum på vår kunds kontor i Gamla Stan. I denna tjänst kommer du att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund. Tjänsten avser heltid och startar omgående.
Vem söker vi:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande servicearbete och kan börja omgående. Du har tidigare arbetat i Outlook. Som person är du positiv, framåt och har ett öga för detaljer. Då du kommer att arbeta med internservice är det viktigt att du är tillmötesgående, prestigelös och professionell.
Start omgående men med hänsyn till uppsägningstid, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-05-02ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 10253
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2818613
Observera att sista ansökningsdag har passerat.