Kontorsassistent / administratör / deltid
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-20FöretagetFöretaget är en fullsortimentsgrossist för uteätarmarknaden i Sverige. De finns på 20 orter i Sverige, och tack vare den geografiska spridningen är de alltid nära både kunder och marknader. På varje ort finns ett noga utvalt utbud av produkter på lager. Ett starkt, lokalt engagemang är ett signum. Företaget kombinerar den internationella marknadens starkaste varumärken med varor från lokala producenter och förbättrar ständigt sortimentet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent/administratör arbetar du i huvudsak med hantering av leverantörsfakturor där du matchar fakturorna mot rätt underlag och stämmer av att priser stämmer. Du ser även till att leverantörer kontaktas vid eventuella felaktigheter i leveranser och registrerar fakturor i Navision för betalning. Vidare ansvarar du för posthantering och svara på inkommande samtal över telefon.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasial utbildning med inriktning ekonomi.
Meriterande: Tidigare erfarenheter av att arbeta i Navision.
Språk: Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
I denna rollen sitter du på ett familjärt kontor där du arbetar nära dina kollegor. Detta ställer krav på att du är socialt säker som person och trivs i miljöer där du tar kontakt med nya människor. Då det huvudsakliga arbetet handlar om fakturahantering är det av stor vikt att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är flexibel och kan anpassa dig till flera uppgifter.
Arbetstiderna är förlagda under kontorstider på vardagar med möjlighet att arbeta antingen heltid eller deltid. Detta är ett konsultuppdrag och du är anställd av Bravura.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Upplands Väsby
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administration, administratör, konstorsassistent, ekonomiassistent, ekonomi.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetter Lehmann
petter.lehmann@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0114
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3385119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.