Kontorsassistent / Administratör / Assistent

Bravura / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-08-30

Företaget
Företaget verkar inom livsmedelsbranschen och marknadsför och säljer globala varumärken. De har en egen säljorganisation i Sverige som säljer via lokala distributörer i övriga Norden. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg med cirka 35 anställda och de ingår i en stor koncern. De söker nu en ny medarbetare, där du blir en del av ett team med god sammanhållning. Tjänsten är ett konsultuppdrag fram till årsskiftet, med mycket god chans till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent har du en bred roll, där du arbetar nära företagets olika chefer och avdelningar med syftet att avlasta i administrativa och koordinerande uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter är att sköta fakturering, göra inköp av kontorsmaterial, sköta bokningar inför möten och konferenser samt att bemanna receptionen vid behov. Din arbetsdag präglas av variation och då företaget verkar i en bransch med snabba processer, erbjuds du här att arbeta i en föränderlig miljö. Din roll som kontorsassistent kan beskrivas som en koordinerande och kommunikativ tjänst där du erbjuds möjligheten att ha en varierad arbetsdag och få arbeta med olika typer av arbetsuppgifter.


Kvalifikationer
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller service
• Du har god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Kunskaper inom fakturering och SAP samt erfarenhet från en liknande tjänst ses som mycket meriterande

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som driver ditt arbete framåt självständigt och som trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Du har intresset och förmågan att hjälpa andra och du motiveras av att leverera bra lösningar och god service till dina kollegor. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Kontorsassistent, assistent, administratör, administration, administrativ assistent, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4320024

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: