Kontorsassistent/Administratör
Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB i Malmö Arkitekterna Krook & Tjäder arbetar inom arkitekturens alla delar - arkitektur, samhällsplanering, landskaps- och inredningsarkitektur, produktdesign samt som processpartner. Med över 120 medarbetare på fem kontor besitter vi spetskompetens inom många områden samtidigt som företaget vilar på en bred kunskapsbas. Vi är ett värderingsstyrt företag med en prestigelös atmosfär och mycket omtanke. Vi har en positiv och god stämning på kontoret och brinner för god service gentemot våra beställare, besökare och varandra. Hos oss finns det alltid stora möjligheter att utveckla och att utvecklas.
Publiceringsdatum2015-09-18Dina arbetsuppgifterSom administratör hos oss fyller du en viktig funktion för att vårt kontor skall fungera i vardagen och bidrar i hög grad till vår gemensamma trivsel och goda stämning. Du kommer att ansvara för diverse kontorsservice - som att ta emot besök, hantera resebokningar, ordna konferensfika, posthantering, boka mötesrum, svara i telefon, ordning o reda på kontoret samt beställa kontorsmaterial. Du kommer även att bistå och stötta vår kontorschef och dina kollegor med diverse administration som till exempel kvittohantering, viss administration kring fakturering och administrera telefonin (inköp, försäkringsärenden).
KvalifikationerFör oss är det viktigt med rätt person snarare än specifik kompetens. Rollen kräver att du har personlig mognad, är öppen och har en hög känsla för service. Du kan arbeta självständigt och ser vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administrativt arbete och erfarenhet av serviceyrke (gärna inom t.ex restaurang eller hotell). Eftersom det även ingår visst administrativt stöd kopplat till vårt ekonomisystem ser vi positivt på om du är gymnasieekonom el liknande med erfarenhet av kontorsservice.
Egenskaper som är värdefulla:
Förmåga att hantera en ryckig vardag och kunna prioritera och växla mellan uppgifter, Ordningsam/organiserad, Social/utåtriktad med en positiv inställning Ok fysik (utifrån att uppdraget kräver en del praktiska insatser med att bära material osv) Kommunikativ samt behärskar svenska i tal och skrift
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Tillsvidareanställning( inleds med provanställning 6månader. Arbetstid 50-75% efter överenskommelse
TillträdeOktober
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duVälkommen med Din skriftliga ansökan via e-post!
Ansökan kan skickas till e-postadress:
pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.seKontaktHR chef Pernilla Obert Nielsen 0729-652668
pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.seFöretagArkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB
AdressArkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB
Kanalgatan 5
21140 MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-170771
E-postadress:
pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.se Jobbnummer 2436089
Observera att sista ansökningsdag har passerat.