Kontorsassistent 75% i centrala Stockholm

KFX HR-partner Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm i Stockholm, Solna, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
FOJAB arkitekter söker en kontorsassistent med start 1 april. Här kommer du sitta i fantastiskt kreativa och rymliga lokaler, stort ljusinsläpp och i öppet kontorslandskap. Tjänsten är ett föräldravikariat på 75%. Perfekt för dig som vill ha flexibla arbetstider, älskar att ge service, organisera och få arbeta självständigt!

Sökord: reception/kontorsservice/konferens/administration/assistent


Om företaget
FOJAB arkitekter är ett av landets ledande arkitektföretag med kontor i Malmö, Stockholm och Helsingborg. Vi är drygt 140 kvalificerade medarbetare, organiserade för att möta våra kunders behov. Vår verksamhet är att i en kreativ process skapa och utveckla arkitektur i form av stadsmiljöer, byggnader, landskap och inredning. Vår vision är att med passionerad arkitektur bli Nordens bästa arkitektkontor.

Arbetsuppgifter
Här blir du spindeln i nätet. Tjänsten är bred och du kommer ha många olika ansvarsområden som gäller servicen på kontoret och till dina kollegor.
Flera arbetsuppgifter kommer vara:

• Välkomna kunden både i telefon och på kontoret, hantera post, bud och leveranser.
• Beställa samt hämta lunch och fika till möten, inventera och beställa till kontoret såsom kontorsvaror, blommor etc.
• Administrera resebokningar, interna IT-produkter, anmälningar till kundevent, fakturor samt vara behjälplig ekonomi och med övrigt avlasta kollegorna administrativt.
• Kontakt med elektriker angående reparationer, byta lampor och lysrör


Kvalifikationer
Du är en social person som vill få andra att trivas. Service är du en fena på och du är en vass administratör. I den här rollen kommer du som är flexibel och prestigelös men framförallt lösningsorienterad, passa in väl! Du är självgående och vågar ta egna initiativ.
För den här tjänsten har du gymnasial utbildning och gärna ett par års arbetslivserfarenhet av någon serviceroll. Kunskaper inom Word och Excel krävs.


Övrigt
Arbetstid mellan 8.30-15 med 1 timmes lunch
Företaget har sommarstängt v.28-31.

I den här bemanningen blir du anställd av KFX HR-Partner. Tjänsten startar igång 1 april och förväntas pågå till 1 april 2018. Vi kommer att börja screena och ta in på intervju före sista ansökningsdagen, sök därför tjänsten redan idag! Har du frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Anna Jardelid på KFX HR-Partner, 08-663 99 00.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-01-30

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 2582
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jardelid

Företag
KFX HR-partner Stockholm

Adress
KFX HR-partner Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3288922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm: