Kontorsassistent 50% till centrala Stockholm

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent 50% till centrala Stockholm" (publicerad 2020-09-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Gillar du variation i din vardag och söker ett serviceinriktat arbete där du får bidra? Då är det kanske just dig vi söker till vår kund i centrala Stockholm.

Om jobbet
I rollen som Kontorsassistent kommer du på ett serviceinriktat sätt se till att personalen på företaget har de verktyg som krävs för att utföra ett gott arbete. Din vardag kommer att innefatta att sköta enklare administration, sköta beställningar av kontorsmaterial samt se till att de allmänna ytorna är representativa. Det förekommer även enklare internservicesysslor samt posthantering.

Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag förmiddagar, tjänsten är på 50%.

I din roll som Kontorsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot post och bud
• Boka in möten och vara behjälplig vid konferenser
• Hantera post, scana fakturor.
• Säkerställa att bästa service levereras

Om dig
Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, samt där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång. Du trivs i en internationell miljö och är bekväm i det engelska språket.

Publiceringsdatum
2019-12-04

Kvalifikationer
• Goda kunskaper i MS Office
• Du är flytande i svenska och engelska, i skrift och tal
• Arbetserfarenhet av liknande jobb, 1-2 år
• Du är social samt har en glad och positiv inställning

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet

Om anställningen
Tjänsten som Kontorsassistent är ett konsultuppdrag på deltid (50 %) med tillsättning omgående/efter årsskiftet . Till att börja med är uppdraget på 12 månader, för rätt person finns det chans till anställning hos vår kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Adam Pettersson via Adecco 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service, Adecco, kontorsassistent, Stockholm, Kontor, Internservice,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31534".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
4986253

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: