Kontorsassistent
Åhnberg & Partners AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Åhnberg & Partners AB i Stockholm Kontorsassistent till Åhnberg & Partners
Vår duktiga kontorsassistent ska nu gå vidare inom företaget så därför söker vi ytterligare en positiv och serviceinriktad person till vårt kontor beläget på Wallingatan centralt i Stockholm. Har du en bakgrund som assistent, receptionist eller annat servicerelaterat arbete på kontor? Då kan den här tjänsten passa dig! Här får du chansen att arbeta med service blandat med administration i en härlig och utvecklande miljö.
Publiceringsdatum2019-10-23ArbetsuppgifterSom kontorsassistent hos Åhnberg & Partners har du en nyckelroll och fungerar som spindeln i nätet på företaget. Du ansvarar för att det praktiska på kontoret flyter på och du är den första personen som våra kunder möter. Du är även den som våra medarbetare vänder sig till när de behöver assistans och du supportar dem i olika ärenden. Du kommer att möta kunder både genom kundbesök och via telefon och mail. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hantera inkommande post och mail, sköta telefonväxeln, hantera företagets klientsystem samt ansvara för materialmottagning och materialutlämning. Du sköter också inköpen till kontoret samt kontakt och avtal med alla våra leverantörer. Utöver detta är du en viktig person i vår onboardingprocess för nya medarbetare.
Arbetet är väldigt omväxlande och lärorikt och passar perfekt för dig som vill arbeta brett i en positiv och stimulerande miljö. Eftersom bolaget växer kommer det finnas goda möjligheter för dig till en fortsatt karriär inom redovisningsyrket om du är intresserad av det.
Din Bakgrund
Vi söker dig som är positiv och serviceinriktad och som har jobbat administrativt i en serviceroll i ca 1-2 år.
Som person är du social, hjälpsam och har inga problem att ta dig an såväl simpla som utmanande arbetsuppgifter. Du är strukturerad och skicklig på att sköta flera uppgifter parallellt samt prioritera mellan dem. Att arbeta självständigt är något du är van vid och trivs med.
Du behöver ha god datorvana och erfarenhet av Officepaketet. Har du erfarenhet eller intresse för redovisning är det meriterande men det är inte något krav.
Tjänsten är på heltid och vi ser helst att du börjar så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagÅhnberg & Partners AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Åhnberg & Partners AB (org.nr 556829-3053),
http://www.ahnbergpartners.se Arbetsplats Åhnberg & Partners
Jobbnummer 4871809
Observera att sista ansökningsdag har passerat.