Kontorsassistent
Precis Digital AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Precis Digital AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige BESKRIVNING
Som kontorsassistent kommer du att hjälpa till inom flera områden. Du kommer agera stöd för vår Office Manager och ledningsgruppen. Du kommer bland annat att vara företagets ansikte utåt genom att välkomna besökare och se till att lokaler är fräscha och inbjudande (inkl. diverse mindre städning). Du kommer även sköta beställningar av nödvändiga varor och kontorsmaterial, förbereda kaffe till kundmöten, ha kontakt med leverantörer samt stötta ledningsgruppen med administrativa uppgifter vid behov.
OM PRECIS DIGITAL
Precis Digital startades i maj 2012 av tre tidigare kollegor från Google. Under sin tid på Google hade de identifierat tydliga behov och brister i kedjan fram till konsumenten. Idén föddes att skapa den naturliga länken till marknadsföring baserad på data. Idag har idén växt till ett företag med över fyrtio hängivna experter inom det som vi kallar för datadriven marknadsföring.
Vi är ett ungt och ambitiöst företag som står på en stadig grund av djup och bred kunskap. Vårt uttalade mål är att alltid leverera de bästa lösningarna. För att leva upp till det behöver vi ha den bästa personalen. Våra medarbetare är experter inom sina områden med bakgrunder inom marknadsföring, ekonomi, teknik, matematik, teoretisk datalogi och teoretisk fysik. Vi investerar tungt i kompetens för databehandling och med våra mångsidiga team hittar vi rätt lösningar både snabbare och smartare.
Publiceringsdatum2015-11-10ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter varierar och du är den som håller koll på att saker och ting flyter på. Det kan innebära allt från att byta ut en trasig glödlampa, till att välkomna besökare och beställa kontorsmaterial. Du är den som rör sig lite bakom kulisserna och ser små detaljer som behöver fixas. Andra arbetsuppgifter som förekommer är t.ex:
• Se till att det är ordning och reda i lokalerna.
• Genomföra administrativa uppgifter.
• Ta emot och vara behjälplig vid både planerade och spontana besök.
• Förbereda kaffe till kundmöten på kontoret.
• Sköta posthantering och paket.
PROFIL
Som person vill vi gärna att du är noggrann och ordningsam. Det är viktigt att du kan ta egna initiativ, är öppen och serviceinriktad. Vi tror att du som ansöker är en social och organiserad person, du vill att saker ska ligga på rätt plats, att dataregister ska vara uppdaterade och fixar helst problem så fort de uppstår. Du har förmågan att ta egna beslut då det behövs och kan arbeta självgående. För att passa på företaget och i rollen bör du även vara duktig på både svenska och engelska samt ha goda IT-kunskaper, särskild i Excel.
Flytande i finska, tyska eller norska.
En fördel är om du har rätt till Nystartsjobb.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
delphine@precisdigital.comKontaktdelphine ploix, office manager 0761952463
delphine@precisdigital.comFöretagPRECIS DIGITAL AB
AdressPRECIS DIGITAL AB
ALSTRÖMERGATAN 20A
11247 STOCKHOLM
KontorsadressALSTRÖMERGATAN 20A
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 076-0001358
Jobbnummer 2521171
Observera att sista ansökningsdag har passerat.