Kontorsansvarig- Avesta

Personalstrategerna i Sverige AB / Personaltjänstemannajobb / Avesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla personaltjänstemannajobb i Avesta, Norberg, Hedemora, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalstrategerna i Sverige AB i Avesta, Fagersta, Borlänge, Ludvika, Falun eller i hela Sverige

Personalstrategerna är ett auktoriserat företag som finns i hela Sverige med ca 50 kontor och 170 anställda. Vi erbjuder arbetsmarknadstjänster och omställning bl.a. Program till Nytt Jobb till offentliga och privata kunder samt fackliga organisationer, förstärkt arbetsträning & rehabilitering, rekrytering & bemanning, starta eget utbildning & rådgivning.
Hos oss finns många kompe­tenser samlade bl.a. arbetsterapeuter, psyko­loger, resursvägledare. Årligen utvecklar vi ca 11 000 personer som identifierar sina styrkor och ser sina möjligheter.

Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla PersonalStrategerna till en ledande leverantör av omställning och arbetsmarknadstjänster. Vi står för en företagskultur där vi delar med oss av framgångar och motgångar och där vi är lyhörda och ger snabba återkopplingar mot kollegor, våra deltagare och uppdragsgivare. Vi vill hjälpa till att lösa svåra samhällsproblem som att minska arbetslöshet och vägleda individer rätt eller minska beroendet av försörjningsstöd. Därmed söker vi dig som vill arbeta hårt för att vi ska nå våra mål och att deltagare ska känna att de får det stöd som de kan förvänta.

En kontorsansvarig på Personalstrategerna arbetar med hela verksamhetens bästa i fokus. Vi har 5 regioner som täcker hela Sverige, på varje kontor och ev. tillhörande satellitkontor finns medarbetare som levererar tjänster beroende på avtal. Du rapporterar till regionchef.

Vi söker dig som vill ta det fulla ansvaret för ett kontor och entusiasmera medarbetare för att nå högt ställa mål samt bearbeta befintliga och potentiella samarbetspartners och kunder. Vi tror du är nyfiken och kommunikativ med god förståelse för vår bransch. Du kommer att introducera, handleda och tillhandahålla utbildning av personal i våra tjänster och system. Du arbetar utifrån kontorets mål vad gäller kvalitet samt med eget beläggnings, sälj- och budgetansvar samt ansvarar för kontorets återrapportering till kunder och vår organisation. I din roll ligger att säkerställa att tjänsterna levereras med hög kvalitet av dina medarbetare samt vid behov även levererar tjänster gentemot deltagare. I tjänsten ingår även en hel del administration vilket kräver att du är noggrann och metodisk.

Kvalifikationer för tjänsten är:

• Erfarenhet av sälj och personalledning samt haft samordningsansvar.
• Datorvana och erfarenhet av dokumentation
• Du har en adekvat utbildning och gärna högskolekompetens.
• Erfarenhet från någon el. flera av följande tjänster: rehabilitering, jobbcoachning, TSL-omställning.
• Körkort och egen bil.

Vi erbjuder dig en självständig roll med stor möjlighet att påverka såväl din egen situation som verksamhetens resultat. Hos PersonalStrategerna ger vi dig möjligheten till såväl professionell som personlig utveckling! Låter detta intressant?

Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev senast 31 januari 2013.

Eventuella frågor besvaras av Frida Häggström, Telefonnummer: 0761-810 812.

Publiceringsdatum
2012-12-31

Arbetstider och omfattning
Heltid/Deltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Häggström

Företag
Personalstrategerna i Sverige AB

Adress
Personalstrategerna i Sverige AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Jobbnummer
1426722

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalstrategerna i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalstrategerna i Sverige AB: