Kontorsansvarig till Tritech

Hero AB / Receptionistjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Nu har du möjlighet att arbeta i en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter!

Publiceringsdatum
2015-09-28

Företaget
Nu söker vi en Kontorsadministratör till vår kund Tritech till deras kontor i Stockholm, Sundbyberg. På Tritech menar man att teknik ska generera hållbar affärsnytta. Tillsammans med sina kunder utvecklar Tritech lösningar och produkter som är viktiga för människor och organisationer. De är experter på utveckling av intelligenta system för det uppkopplade samhället. Med beprövad metodik, flexibla tekniska plattformar och ett team av ingenjörer, affärsutvecklare och teknikledare, arbetar Tritech för att skapa värde i alla led från idé till innovation. Sedan starten 1991, har Tritech utvecklat mer än 500 produkter och lösningar i nära samarbete med sina kunder. De arbetar med flexibla affärsmodeller som de kan skräddarsy tillsammans med kunderna . Läs gärna mer om Tritechs verksamhet på www.tritech.se

Om tjänsten
Nu önskar Tritech att förstärka sitt administrativa team, som i dag består av 3 personer på Stockholmskontoret, med en duktig Kontorsansvarig. Som kontorsansvarig har du ansvaret för allt praktiskt på kontoret. Du är ansiktet utåt då du tar emot besökare på kontoret samt svarar i telefon, du ansvarar för gemensamma ytor, har kontakt med leverantörer samt hanterar beställningar m.m. Främst kommer du även att vara ett stöd för ekonomifunktionen, där du arbetar med bland annat leverantörsreskontran, kundfakturering samt reseräkningar. I din roll stöttar du även HR-ansvarig med t.ex. administrativ hantering av anställningsavtal. För rätt person med intresse finns även möjlighet till andra arbetsuppgifter, som att planera och hjälpa till med seminarium, konferenser m.m..

Möjligheter:
På Tritech får du vara med där saker och ting händer. Du får arbeta i en arbetsmiljö som, för rätt person, erbjuder möjligheter och ger frihet till att prova på nya saker och utvecklas. Det är bara du som sätter begränsningarna.

Kvalifikationer
Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du trivs och är van vid administrativa arbetsuppgifter men tar gärna på dig andra praktiska uppgifter som tillkommer på ett mindre kontor. För aktuell roll bör du även ha erfarenhet av leverantörsreskontra och enklare bokföring. Du ska ha goda kunskaper i Officepaketet samt hantera svenska och engelska flytande, i tal och skrift.

För att trivas i aktuell roll där möjligheter till utveckling finns så ska du ha ett driv, du ser när någonting behöver göras och känner ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är social och prestigelös samt arbetar proaktivt. I aktuell roll är det även viktigt med hög integritet och struktur.

Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sköts av Hero och att du anställs direkt av vår kund. Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson via rekrytering@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2451053

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: