Kontorsansvarig till Travellink
Bravura / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-04-27FöretagetVi söker en kontorsansvarig till Travellink, som är Nordens ledande Internetresebyrå med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. De har ca 120 anställda varav drygt 100 personer arbetar på huvudkontoret i Solna. Hos Travellink erbjuds du en dynamisk och internationell miljö där ingen dag är den andra lik.
Detta är ett konsultuppdrag där du arbetar i 6 månader, med goda möjligheter till förlängning.
Dina arbetsuppgifterSom kontorsansvarig hos Travellink kommer du bland annat vara ansvarig för inköp av kontorsmaterial och kontorsutrustning samt inkommande och utgående leveranser. Du är kontaktperson för Travellinks samtliga leverantörer. Du är också kontaktperson för dina kollegor gällande frågor kring fastighet och parkering. Du har en överblick över kalendrar och sköter mötes- och lokalbokningar. Du kommer hjälpa HR med administration kring interna personalrapporter samt reseräkningar och löner och har därmed en del kommunikation med lönekontoret. Därtill kommer du till viss del assistera VD och ledning med enklare administrativa uppgifter. Även mer prestigelösa arbetsuppgifter såsom kopiering av papper samt posthantering ingår i denna roll.
Du sitter i ett eget rum och arbetar nära HR-avdelningen men rapporterar till ekonomichefen.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Tidigare arbete på företag av likande storlek (meriterande)
• Tidigare erfarenhet av kontakt med övriga nordiska länder (meriterande)
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Vi söker dig som är van vid att arbeta självständigt och proaktivt med flertalet parallella arbetsuppgifter. Som person är du flexibel, organisatorisk och lösningsorienterad. Då du dagligen har interna och externa kontakter krävs det att du är väldigt kommunikativ.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna Strand
Lön: Enligt ök.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kontorsansvarig, travellink, stockholm, solna, internetresebyrå, kontorsmaterial, administration
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosephine Hopstadius Boström 08-40024050
josephine.hopstadius.bostrom@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0184
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2810191
Observera att sista ansökningsdag har passerat.