Kontorsansvarig till telekomföretag beläget i centrala Stockholm

ProfessionalConsulting / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en ansvarstagande person som gillar att skapa trivsel omkring dig samt trivs i en koordinerande roll? Då har vi tjänsten för dig!
ProfessionalConsulting söker för kunds räkning en kontorsansvarig. Vår kund är ett konsultbolag inom telekombranschen och de söker nu en medarbetare som är självgående och som brinner för att ge service. Kontoret finner du i hjärtat av Östermalm och dina arbetstider kommer att vara måndag till fredag 08:00-17:00.

Tjänsten kommer att påbörjas med två veckors introduktion med start 11 augusti. Du kommer då att gå parallellt med den person du senare kommer att ersätta. Tjänsten fortgår tillsivare och du kommer att bli anställd direkt av vår kund.

Som kontorsansvarig hos vår kund kommer du att vara företagets ansikte utåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot besökare, svara i telefon, boka resor, sköta fakturering, arkivering av handlingar, hantera upphandlingar av olika slag samt hantera inköp av kontorsmaterial. Vidare kommer du ha hand om kontoret i största allmänhet såsom att koka kaffe och hålla ordning i allmänna utrymmen.

Vi söker dig som har en ekonomiutbildning, som lägts på gymnasisnivå, i grunden alternativt erfarenhet av fakturering och redovisning från tidigare arbete. Du är en glad och positiv person som trivs med att vara ansiktet utåt. Du är van att ta tag i saker och få saker gjorda samt är en van problemlösare. Vidare tycker du att det är roligt med kundkontakt och har ett professionellt och trevligt kundbemötande.

Då kontoret är ganska litet och många ofta är ute och reser så kan det bli mycket ensamarbete varför det är viktigt att du trivs med att arbeta ensam i perioder och är extremt självgående.

Det är meriterande om du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter som hör en reception till. Eftersom vår kund har såväl nationella som internationella kunder är det ett krav att du behärskar svenska och engelska väl, i både tal och skrift. Datorn kommer att vara ett nära arbetsredskap och ställer därmed krav på att du behärskar Office och Excel.

Vi presenterar kandidater löpande och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi har hittat rätt person, så ansök redan idag med en motivering till varför just du är rätt kandidat!
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-07-03

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Jobbnummer
1930304

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: