Kontorsansvarig till SRK Consulting Sweden i Skellefteå

Experis Sverige / Ekonomichefsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Skellefteå, Piteå, Norsjö, Älvsbyn, Luleå eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

SRK Consulting är en oberoende internationell konsultkoncern som erbjuder globalt integrerade konsulttjänster till gruvindustrin över hela världen. Inom SRK-koncernen finns över 1400 anställda konsulter på 45 kontor på 6 kontinenter. SRK har försett sina kunder med innovativa, praktiska och kostnadseffektiva lösningar i över 30 år. Vår kundkrets omfattar ett brett spektrum av företag, särskilt inom gruvindustri och naturresurser.
I Skellefteå är vi för närvarande 6 anställda på kontoret.
Läs mer om oss på srk.se.com.

Publiceringsdatum
2012-05-04

Dina arbetsuppgifter
Vi kan erbjuda ett intressant och omväxlande arbete som kontorsansvarig. Du kommer att ha ett administrativt ansvar för företagets ekonomi, kontorets skötsel och personalfrågor.
Tjänstens tyngd ligger på ekonomifunktionen med ansvar för företagets löpande bokföring, fakturering, lönehantering samt månadsvis ekonomisk uppföljning.
En annan viktig uppgift rör företagets projektadministration. Du ger support åt våra tekniska konsulter, redigerar och färdigställer projektrapporter och du har kontakt med våra underleverantörer. Härunder hör också den ekonomiska redovisningen av våra olika projekt.
Därtill kommer allmänna administrativa arbetsuppgifter som uppfyller företagets behov när det gäller kontorets dagliga funktion. Det gäller inköp, posthantering, underhåll av kontorsmaskiner etc. I detta ingår även visst arbete med företagets marknadsföring och kursarrangemang.
Du kommer även att ha ett övergripande ansvar när det gäller personaladministration, såväl löpande som vid nyanställningar och en koordinerande roll i företagets rekryteringsprocesser.

Vem är du?
Du är en positiv person med bred erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Utöver detta vill vi att du uppfyller följande punkter:
• några års erfarenhet av ledande administrativt eller ekonomiskt arbete
• relevant högskoleutbildning
• god organisatorisk förmåga
• van datoranvändare med stor erfarenhet av Microsoft Office
• erfarenhet av projektredovisning är klart meriterande
• erfarenhet av arbete inom konsult- eller gruvbranschen är önskvärt
Vi förutsätter att du har servicekänsla samt förmåga att självständigt och flexibelt ta ansvar för och lösa förekommande arbetsuppgifter, både kvalificerade och mer rutinartade. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Externa såväl som koncerninterna internationella kontakter innebär att dokumenterad erfarenhet av att använda engelska som arbetsspråk är nödvändig. Vi jobbar med ekonomisystemet Briljant.

Vad kan SRK Consulting erbjuda dig?
I gengäld erbjuder vi ett konkurrenskraftigt lönepaket, som även innefattar prestationsbaserad bonus samt möjlighet till delägarskap genom medarbetaraktier. SRK-koncernen är oberoende och medarbetarägd.

Kontaktperson för detta jobb
I denna rekrytering samarbetar vi med Experis Sverige som ingår i ManpowerGroup. Om du har frågor kring tjänsten kontakta rekryteringskonsult Tom Jakobsen på 070 - 270 27 67.
Sök tjänsten på experis.se, annonsnummer: 829365.

Då vi tillämpar löpande urval vill vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tom Jakobsen, 0910-58 66 92

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1233149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: