Kontorsansvarig till Myndighet
Novare Professionals / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Professionals i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige Genom lång erfarenhet, trygg ägarstruktur och stort internationellt nätverk kan Novare erbjuda skräddarsydda lösningar, anpassade efter specifika behov. Vi anser att människor utgör grunden för framgångsrika bolag och därför erbjuder vi specialistkompetens och stöd genom hela yrkeslivet.
Vår vision är att vara det ledande humankapitalföretaget i Sverige som hittar rätt individer till kvalificerade befattningar samt kompetensutvecklar unga talanger, chefer och specialister till att bli "Best in Class".
Vår affärsidé är att erbjuda stöd och specialistkompetens inom humankapitalområdet för bolag i såväl svenskt näringsliv som offentlig sektor och i NGO-världen. Läs mer om Novaregruppen på
www.novare.se Har du en känsla för service och ett öga för detaljer? Söker du ett deltidsjobb på en etablerad förvaltning med god lön? Då är det dig vi söker för rollen som kontorsansvarig till statlig myndighet!
Som kontorsansvarig kommer du att medverka till att projekten genomförs inom utsatta deadlines och håller ekonomin och kvalitet. Du kommer att vara en värdefull resurs och bidra till kontinuerlig effektivisering av verksamheten. Din roll innebär nära kommunikation med Stabschefen för att bidra till och skapa förutsättningar för dialog och samverkan. Du kommer även att samarbeta med specialister inom fackområden på myndigheten för att undersöka och rapportera de behov som finns på kontoret. Ditt arbete kommer att ge tydliga resultat och bidra till kontorets utveckling!
Du kommer att ingå som en del av projektstaben och ansvara för bland annat:
• Administration
• Vara kontorsansvarig på projektkontoret i Täby vilket innebär inköp av kontorsmateriel, ta emot leveranser, hålla i rumsbokningar etc.
• Renhållning/organisation utav arkivrum
• Assistera vid etableringar
• Stödja projektmedarbetare med exempelvis kopiering och beställningar
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av kontorsadministration, till exempel genom rollen som receptionist. Vi ser även att du har följande kvalifikationer:
• Erfarenhet av arbete i dokumenthanteringssystem
• Gymnasial examen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
Krav och önskemål ska kunna styrkas genom skriftliga betyg, intyg eller certifikat, och/eller genom namngivna referenser.
Övrig information
Start: Snarast
Plats: Täby
Arbetstider: 09.00 - 14.00
Omfattning: 60%
Varaktighet: Inledningsvis till december 2018 med möjlighet till förlängning.
Är det här den perfekta rollen för dig? Skicka in din ansökan med CV omgående. Vi ser fram emot att höra av dig. Vid frågor om rollen är du varmt välkommen att höra av dig via mail till rekryteringsansvarig
Anna.Liljegren@novare.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Ansöker gör du via ansökningsformulär i annonsen.
Varaktighet, arbetstid
Part-time Temporary position
Publiceringsdatum2017-09-21ErsättningFixed
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNovare Professionals
AdressNovare Professionals
Blasieholmsgatan 4B
11148 Stockholm
KontorsadressBlasieholmsgatan 4B
Jobbnummer 3711322
Observera att sista ansökningsdag har passerat.