Kontorsansvarig till framgångsrikt bolag på Kungsholmen

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Som Kontorsansvarig kommer du ha det övergripande ansvaret för att kontoret alltid är representativt varje dag. Du kommer ansvara för inköp av kontorsmaterial, veckohandla, besvara inkommande telefonsamtal och ta emot besökare. Vidare kommer du vara en viktig tillgång vid kundevent, frukostseminarier och personalfester. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära följande:

• Administration vid nyanställningar
• Beställa visitkort och mailadresser
• Ansvara för passerkort och nycklar
• Posthantering
• Beställningar av IT utrustning
• It-support för office365, mail och SharePoint etc.
• Stötta och hjälpa VD/sälj vid behov
• Förbereda och närvara vid kundevent, frukostseminarier och personalfester
• Förbereda inför lunchmöten och konsultmöten
• Planera och genomföra interna personalfester såsom After works, Julfest och sommarfest

Detta är ett föräldravikariat med start 1 augusti.


Om företaget
Vår kund erbjuder konsulttjänster inom IT och förändringsledning. Mer information om kundföretaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att ha många bollar i luften samtidigt. Du har tidigare arbetat som kontorsansvarig eller i en bred administrativ roll. Vidare är du en god administratör som vet hur du sätter kunderna i fokus och ger utmärkt service internt likväl som externt.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Kontorsansvarig bör du vara social, lösningsorienterad och flexibel. Du tar mycket egna initiativ och du sprider glädje till dina kollegor.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 1344
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4166001

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: