Kontorsansvarig receptionist till investeringsgrupp
Komet Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker för framstående investeringsgrupps räkning en professionell och mångsidig receptionist och administrativ kontorsansvarig för bred och mångfacetterad tjänst på kontoret i centrala Stockholm.
Företaget i fråga är en tillväxtorienterad svensk investeringsgrupp, som investerar i företag med stor utvecklingspotential i Sverige och övriga Norden. De utgör ett aktivt stöd till företagsledningar i genomdrivandet av långsiktigt värdeskapande initiativ för att stärka företags marknadspositioner och bygger sin verksamhet på tydliga värderingar om långsiktighet och engagemang med fokus på utveckling och ständig förbättring, öppenhet och transparens, samt etik och moral.
I rollen som receptionist och administrativ kontorsansvarig utgör du en central funktion på kontoret och har helhetsansvar för den allmänna kontorsservicen med därtill knuten administration och externa samt interna kontakter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden innefattar:
• Allmän kontorsservice med ansvar för den dagliga administrationen, översyn av mötesrum och allmänna kontorsutrymmen, inköp av kontorsmaterial och hantering av kontorets post, kaffemaskin, blommor och frukt.
• Första kontakt och service gentemot besökare, investerare och leverantörer, såsom outsourcad ekonomifunktion, IT, telefoni och städare.
• Koordinering och organisering av investeringsansvarigas agendor, resor, lunch- och mötesbokningar, kontakter, etc.
• Stöd till investeringsansvariga med diverse uppgifter, såsom framtagande av presentationer, research, kopiering och utskrifter, förberedelser inför evenemang, etc.
Är du den vi söker?
Vi ser att du som söker har flerårig erfarenhet från roll som receptionist, Office Manager, kontorsassistent eller annan relevant erfarenhet. Du är van vid att hantera ett brett spektrum av arbetsuppgifter och trivs i en mångfacetterad och varierad yrkesroll. Tjänsten ställer krav på vana av att arbeta i de vanligaste Office-programmen, såsom Word, PowerPoint och Excel, samt flytande kunskaper i såväl svenska som engelska.
Som person är du engagerad och lyhörd med en servicekänsla i världsklass. Vidare är du en självgående och proaktiv organisatör, som tar egna initiativ och möter dina åtaganden med en positiv attityd. Du är noggrann i ditt arbete med förmåga att effektivt prioritera och strukturera upp dina dagar, samtidigt som du är flexibel och anpassningsbar när situationen kräver.
För att passa i rollen och organisationen är du prestigelös och jordnära till din natur, samtidigt som du har en professionell och affärsmässig approach och i alla lägen är en god representant för företaget. Du känner trygghet och stolthet i din yrkesroll och är en lojal medarbetare som delar företagets värderingar om långsiktighet och engagemang.
Du erbjuds möjlighet till en varierad och utvecklande tjänst i en framgångsrik och spännande organisation, som satsar på sina medarbetare och har en låg personalomsättning. Du välkomnas till en internationell arbetsmiljö, som präglas av kompetens och professionalism, där du omges av drivna, positiva och jordnära kollegor.
Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att registrera din ansökan. Den här rekryteringen hanteras av Komet och frågor om tjänsten besvaras av Anna Stålfors på
anna.stalfors@komet.se eller 020-252600.
Publiceringsdatum2013-01-30Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-AS, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1452553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.