Kontorsansvarig receptionist till internationellt bolag!

Komet Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning en framåt och serviceinriktad receptionist för en tjänst på ett nyinflyttat kontor i Ävsjö.

Bolaget är från början en del av Ericsson, men har idag köpts loss av en aktör som arbetar inom säkerhetslösningar och transaktioner globalt. Bolaget har nu flyttat från sina gamla lokaler i Kista till de nya lokalerna i Älvsjö och därför behöver de nu en receptionist med start omgående. 

I rollen som receptionist och administrativ kontorsansvarig utgör du en central funktion på kontoret och har helhetsansvar för den allmänna kontorsservicen med därtill knuten administration och externa samt interna kontakter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden innefattar:

• Allmän kontorsservice med ansvar för den dagliga administrationen, översyn av mötesrum och allmänna kontorsutrymmen, inköp av kontorsmaterial och hantering av kontorets post, kaffemaskin, blommor och frukt.

• Första kontakt och service gentemot besökare och leverantörer, såsom kaffe, bud och liknande.

• Posthantering

• Ta hand om växeln och inkommande samtal

Är du den vi söker?

Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från en roll som receptionist eller kontorsassistent med relevant erfarenhet. Du är van vid att hantera ett brett spektrum av arbetsuppgifter och trivs i en mångfacetterad och varierad yrkesroll. Tjänsten ställer krav på vana av att arbeta i de vanligaste Office-programmen, såsom Word, PowerPoint och Excel, samt flytande kunskaper i såväl svenska som engelska.

Som person är du engagerad, intresserad och serviceinriktad. Vidare är du en självgående organisatör som tar egna initiativ och möter dina åtaganden med en positiv attityd. Du är noggrann i ditt arbete med förmåga att effektivt prioritera och strukturera upp dina dagar, samtidigt som du är flexibel och anpassningsbar när situationen kräver.

För att passa i rollen och organisationen är du prestigelös och jordnära till din natur, samtidigt som du har en professionell och affärsmässig approach och i alla lägen är en god representant för företaget. Du känner trygghet och stolthet i din yrkesroll och är en lojal medarbetare som delar företagets värderingar om långsiktighet och engagemang. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att registrera din ansökan redan idag då tillsättningen är med omgående start!

Det här är en konsulttjänst vilket betyder att du är anställd av Komet och arbetar på uppdrag hos en av Komets kunder.

Publiceringsdatum
2013-03-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-KG, Konsultchef 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1499378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: