Kontorsansvarig / Office Manager / Receptionist
Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-09-20FöretagetBravura söker en receptionist till ett investmentbolag beläget i centrala Stockholm. Bolaget fokuserar exklusivt på företag i den Nordiska teknologisektorn. De arbetar med långsiktiga investeringar och bygger och utveckla framgångsrika företag. På konter arbetar 12 personer. Företagskulturen präglas av långsiktighet, transparens och rak kommunikation.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsansvarig och receptionist har du en central och koordinerande roll. Du ansvarar för att ta emot besökare, telefon- och mailhantering, konferens- och resebokningar, posthantering och inköp av kontorsmaterial. Vidare hanterar du bokning av mötesrum samt förberedelser inför fika och lunchmöten. I rollen ingår även kontorsservice såsom ansvar för att kontoret hålls rent och snyggt, administrativa uppgifter och dokumenthantering. Du har även ett ansvar för IT-miljön vilket innebär att se över att printers, wi-fi, telefon och datautrustning fungerar som det ska. Därtill har du kontakt med externa kontaktytor som support, leverantörer och fastighetsskötare. Som receptionist arbetar du proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare.
Detta är ett vikariat på 10-12 månader.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av liknande roller såsom receptionist, kontorsassistent, kontorsansvarig alternativt servicerelaterat arbete
• Erfarenhet av administration är meriterande
• Grundläggande kunskaper inom Excel och Power Point, van att arbeta inom Mac-miljö är meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Då du har en central funktion inom organisationen ser vi att du har en pigg och positiv inställning samt är ytterst serviceinriktad. Då receptionen ansvarar för internservice i stort är det viktigt att du är prestigelös och trivs att arbeta med varierande typ av arbetsuppgifter. Du arbetar proaktivt och självständigt eftersom du som receptionist har stort eget ansvar i ditt dagliga arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: receptionist, reception, kontorsassistent, kontorsansvarig, office manager, service, kontorskoordinator
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson
jessica.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4359171
Observera att sista ansökningsdag har passerat.