Kontorsansvarig / Kontorskoordinator
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-12-08Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag som inledningsvis är fram till Mars 2022 samt på deltid mellan 60-75%. Det finns mycket goda möjligheter till att tjänsten blir en heltidstjänst, förlängning av uppdrag samt en överrekrytering.
I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget är en av Sveriges största yrkeshögskoleaktörer och bedriver olika former av utbildning i samarbete med företag och organisationer. Företaget har ett starkt varumärke och erbjuder yrkeshögskoleutbildningar, kurser och skräddarsydda företagsutbildningar. Verksamheten finns över hela Sverige, från Malmö i söder till Umeå i norr, och bolaget är ett av landets största privata anordnare av yrkeshögskoleutbildningar. Företaget arbetar kvalitetsmedvetet, utvecklingsorienterat, professionellt och personligt. På verksamheterna arbetar administratörer, studerandeansvariga, utbildningsansvariga, utbildare och regionchefer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsansvarig har du övergripande ansvaret att hålla ordning och reda på företagets lokaler i Stockholm. Som kontorsansvarig/kontorskoordinator har du en central och viktig roll med syftet att få det dagliga arbetet på kontoret att fungera väl. I rollen ansvarar du för kontorsservice såsom inköp av kontorsmaterial, kontakt med leverantörskontakter såsom städbolag, fastighetsägare, vaktbolag och IT-leverantörer samt ser till att kontorets ytor är representativa. Därtill arbetar du delvis med administrativa uppgifter där du stöttar och finns behjälplig för utbildningsledarna. Det här är en rörlig roll där det kan tillkomma ad hoc-uppgifter beroende på vad som kommer upp under dagen, såsom att åtgärda enklare datorproblem eller andra tekniska uppgifter. Därigenom säkerställer du att kontoret möter verksamhetens behov.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av en liknande roll, så som reception, administratör, VD-assistent, kontorsansvarig eller liknande.
• Grundläggande förståelse för datorer och annan teknisk utrustning förekommande på ett kontor
• Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift både på svenska
Som person är du strukturerad och noggrann med sinne för detaljer. Du trivs i en varierande roll där du arbetar proaktivt och självständigt då du som kontorsansvarig har eget ansvar i ditt dagliga arbete. Du är serviceminded och har förmågan att identifiera eventuella behov samt agera kundorienterat och professionellt mot dina kontaktpersoner. Då rollen innebär många interna såväl externa kontakter är du kommunikativ och trivs i en social roll. Du tycker om att vara behjälplig där du ser att det behövs och är öppen för att anpassa dina annars flexibla arbetstider vid perioder då det krävs. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt till olika förekommande arbetsuppgifter på ett kontor.
I den här rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskomelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administration, administratör, kontorsansvarig, kontorskoordinator, office manager, receptionist
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Oliver Tidblad
oliver.tidblad@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6162811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.