Kontorsadministratör till Stiliom

Stiliom AB / Backofficejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stiliom AB i Karlstad

Stiliom AB är verksamt inom försäljning och projektering av park- och lekutrustning sedan 2010. Verksamheten omfattar både produkter och tjänster av högsta kvalitet med ett tydligt mervärde. Vi har vår bas i Karlstad men verkar på hela den svenska marknaden. Vi är generalagent för flertalet erkända varumärken från bl a Danmark, Tyskland och Australien. Läs mer på vår hemsida stiliom.se eller på sociala medier.
Vi behöver nu förstärka vårt team med en kontorsadministratör.
Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter, kund- och leverantörskontakter och som gillar att jobba i ett högt tempo samtidigt som du är noga med att detaljerna blir rätt. Du har naturligt en hög servicekänsla och sätter kundnöjdhet i främsta rummet.
Som Kontorsadministratör har du ansvar för hela orderhanteringen från offert till leverans. I arbetsuppgifterna ingår offert och orderregistrering, beställning av produkter från våra leverantörer runt om i världen, kontakter med speditionsfirmor och löpande avstämning med slutkunder och arkitekter. Du svarar även för registrering av våra produkter i databaser för miljöbedömning, såsom exempelvis Byggvarubedömningen och Sunda Hus.
Tjänsten som kontorsadministratör innebär att du är ett stöd för samtliga funktioner på företaget och uppgifterna kan därmed komma att variera.
Arbetet sker på kontoret och innebär dagligen kund- och leverantörskontakter både via telefon och mail. Tjänsten innebär nära samarbete med dina kollegor, men mycket av arbetet utförs under eget ansvar.
Det är ett krav att du har minst gymnasial utbildning. Erfarenhet från liknande jobb är meriterande. Vi värdesätter hög servicenivå, god samarbetsförmåga, lojalitet och förmåga att arbeta självständigt. Du behöver kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Har du även kunskap inom norska språket ger det ett extra plus i kanten. Tjänsten kräver mycket god datorvana och kunskap inom Office-paketet.
För att lyckas i rollen är du noggrann och tar ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och för att arbetet i gruppen ska flyta på. Du trivs med att arbeta självständigt och på egen hand driva ditt arbete framåt. Då vi är en mindre grupp är du flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt och tycker också det är roligt att ta dig an uppgifter som ligger utanför ditt ansvarsområde. Du är social och besitter en god kommunikativ förmåga då rollen innebär mycket kontakt med andra, såväl internt som externt.
Vi har vårt kontor i Karlstad vilket även blir din placeringsort. Tjänsten är heltid med tillträde i oktober 2023 eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt, dock senast 8/9. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansökan med personligt brev och CV mailas till: jobb@stiliom.se
Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta VD Johan Rönngren på mail johan@stiliom.se eller telefon 070-279 76 00.
Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-10
E-post: jobb@stiliom.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stiliom AB (org.nr 556791-7165), https://www.stiliom.se
Gräsdalsgatan 12 A (visa karta)
653 43  KARLSTAD

Kontakt
VD
Johan Rönngren
johan@stiliom.se
070-279 76 00

Jobbnummer
8021313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stiliom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stiliom AB: