Kontorsadministratör till spännande It-bolag

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en fena på Excel och administrativt arbete? Gillar du att hjälpa dina kollegor och chefer med deras administrativa uppgifter? Här har du en tjänst du kan utforma lite som du vill, här kan du även jobba 50% eller heltid.

Dina arbetsuppgifter
Som Kontorsadministratör kommer du att arbeta med fakturering, du kommer att ha kontakt med kunder och ägarna som befinner sig i Tyskland och Varberg. Du kommer att ansvara över inköp, beställningar och ha ett helhetsansvar för kontoret. Du kommer även att avlasta Vd:n med administrativa arbetsuppgifter. Vi söker efter dig som har bra koll på administrativa arbetsuppgifter då vi ser gärna att processerna som används idag förbättras.

Om företaget
Företaget erbjuder helhetslösningar till sina kunder som i sin tur levererar tjänster till tusentals kunder världen över. Deras Content Management-lösningar används dygnet runt av stora välkända företag. Mestadels mediebolag men även andra bolag som använder rörlig media i sin kommunikation med kunder genom exempelvis reklam. Företaget har sina fina lokaler i Kista där dina 40 medarbetare sitter. Företaget har en väldigt trevlig arbetsmiljö med ett öppet landskap. Mer information om företaget och deras miljö ges ut vid en eventuell intervju.

Din profil
Skallkrav:
• Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete
• Kunskaper i Excel
• Flytande kunskaper i Svenska och Engelska

Vår kund lägger störst vikt på dina personliga egenskaper då det är viktigt att du och företaget känner att ni passar på varandra.
Vi söker efter en person som tar mycket initiativ, har hög arbetsmoral och en person som gillar ordning och reda.



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Ort: Kista
Lön: Efter erfarenhet
Arbetstider: 08-17 med flex
Omfattning: Halvtid eller heltid

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-08-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-07
Ange följande referens när du ansöker: 17270
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lucas Bryggman lucas@framtiden.com 0707722459

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29

Jobbnummer
4296304

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: