Kontorsadministratör Till En Fastighetsförvaltningsbyrå
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en kontorsadministratör som vill ha ett varierat och spännande arbete. Tjänsten är på heltid med start i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund förvaltar och utvecklar kommersiella fastigheter med fokus på Stockholm, företagets mål är att vara framstående inom hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter. Utöver hållbarhet brinner företaget även för att skapa utveckling, engagemang, glädje och affärsmässighet.
Som kontorsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att sköta den dagliga driften av kontoret, välkomna gäster, sköta konferensrummen samt ansvara över kontorets lokaler. Du kommer också att ha kontakt med leverantörer, förbereda inför möten, dekorera kontorets lokaler samt stötta redovisningsgruppen med fakturering, resebokning och registrering. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets redovisningsteam. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i moderna och härliga lokaler.Tjänsten är på heltid och löper fram till augusti 2020. Du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta i augusti.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att leverera en service i toppklass!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden.
Publiceringsdatum2019-06-04Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
• Ansvara över den dagliga driften
• Välkomna besökare
• Svara på inkommande samtal
• Se till att kontoret är snyggt och prydligt
• Posthantering
• Förbereda inför möten
• Dekorera lokalerna
• Kontakt med leverantörer
• Planera event och AW
• Samt stötta redovisningsteamet vid behov
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av kontorsservice och reception
• Kan prata svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper inom Office och Outlook
Det är meriterande om:
• Du hartidigare erfarenhet av restaurang eller hotellbranschen
Som person är du serviceinriktad, professionell och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och ansvarstagande. Du är flexibel, brinner för att hjälpa andra, har ett öga för detaljer och vågar ta för sig i rollen.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4816654
Observera att sista ansökningsdag har passerat.