Kontorsadministratör På Deltid

Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsadministratör som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i oktober. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsadministratör på deltid som är tillsvidare med start i oktober. Kunden är ett handelsbolag och har sitt satellitkontor i centrala Stockholm, beläget i renoverade lokaler med utsikt över staden. Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av administrativa uppgifter och kontorsservice. I rollen som kontorsadministratör kommer du bland annat att ansvara för hela driften på kontoret, hantera beställningar, scanna fakturor och stötta VD:n. Du kommer att arbeta två flexibla dagar i veckan, fyra timmar per pass.Den här tjänsten passar dig som vill arbeta administrativt och kan arbeta självständigt.

Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. På sikt finns det möjlighet att få en fast anställning hos kunden.

Publiceringsdatum
2018-09-11

Arbetsuppgifter
Som kontorsadministratörkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Ha övergripande ansvar för kontoret

Hantera inköp till kontoret

Posthantering

Avtals ansvar

Fakturaansvar

Assistera VD:n inom olika frågor

Mailhantering

Arkivering

VI SÖKER DIG SOM

Har arbetat inom administrativa uppgifter och kontorsservice.

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.

Det är meriterande om:

Du har tidigare erfarenhet av reception och administration

Som person är du självgående, social och initiativtagande. Du är ansvarfull, strukturerad och proaktiv samt professionell med en vilja att möjliggöra för andra människor.

ÖVRIG INFORMATION:

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4341480

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: