Kontorsadministratör / chefsassistent
Reinertsen Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Reinertsen Sverige AB i Stockholm,
Danderyd,
Stenungsund,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige REINERTSEN Sverige AB ingår i ett av Nordens största konsult- och entreprenadföretag REINERTSEN AS. I Sverige verkar vi inom affärsområdena Olja & Gas, Energi & Industri och Infrastruktur. Vi har 280 medarbetare i Göteborg, Stenungsund, Malmö, Luleå och Stockholm. De senaste åren har koncernen haft en stark tillväxt och har idag ca 2300 anställda med en omsättning på 3,2 miljarder NOK. REINERTSENs Stockholmskontor söker just nu en person för rollen som Kontorsadministratör/Chefsassistent Huvudsakliga arbetsuppgifter; . Ansvara för receptionen och kontorsservice för vårt Stockholmskontor som består av ca 50 personer . Mottagning av gäster, posthantering och resebokningar . Kontorsservice såsom felanmälan, kontakt med hyresvärd samt hantering av kontorsplatser. . Assistera vid interna och externa aktiviteter och events . Assistera vid marknadsarbete, research samt vid rekrytering. . Övriga kontorsadministrativa göromål . I rollen ingår även administrativt support till resten av den svenska organisationen som finns i Göteborg, Stenungsund och Malmö. Främst kommer det vara projektadministration och fakturering. Vi tror att du har följande profil; Rätt person för tjänsten är det allra viktigaste för oss. Vi söker en person som är självständig, kommunikativ, serviceinriktad och flexibel. Noggrannhet och effektivitet är egenskaper som vi också bedömer viktiga. Vi ser även gärna att du har; . Minst 2 års erfarenhet från administrativa och kontorskoordinerande uppgifter . Gymnasial utbildning, gärna med ekonomisk inriktning . Vana och vilja att självständigt agera som spindeln i nätet . Erfarenhet från projektadministration inom bygg och anläggning och/eller ekonomiadministration såsom fakturering är ett plus. Vidare ser vi att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och att du har goda kunskaper i Officepaketet. Placering; Stockholm Tillträde; Efter överenskommelse Hör av dig till oss genom att skicka in ditt CV och ett personligt brev! Lägg in din ansökan på
www.reinertsen.se senast 18:e oktober. Vi frågor om tjänsten kontakta kontorsansvarig Örjan Bryggö, tel 010 - 211 5328. Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2012-10-17Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagReinertsen Sverige AB
AdressReinertsen Sverige AB
41104 GÖTEBORG
KontorsadressLilla Bommen 5
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 010-2115000
Faxnummer: 010-2115055
E-postadress:
info@reinertsen.se Jobbnummer 1367434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.