Kontorsadministratör

Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Huvudkontor i Härjedalen, Ljusdal, Falun, Borlänge, Hagfors eller i hela Sverige

Du kommer att jobba självständigt med eget ansvar, där du skapar dig en förståelse av behovet och försöker hitta goda lösningar. Huvudarbetsuppgiften kommer att vara kontorsadministration och i viss utsträckning ansvara för materiella resurser. Du kommer ta emot och behandla leverantörsfakturor, ansvara för dokumentation kring koncernens fordonsregister, ansvara för inköp av kontorsmaterial och liknande administrativa kontorssysslor.

Vi söker dig som är flexibel och engagerad. Då det ibland händer oförutsedda saker, bör du vara lösningsorienterad och ha en positiv grundinställning. Du har fullgjord gymnasial utbildning, med ekonomisk eller administrativ inriktning. Vi jobbar i flera olika system, vi vill därför att du har stor vana att hantera olika system och informationssökning. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Härjeåns Kraft AB är ett koncernbolag, men fyra dotterbolag, mitt i Sverige. Vi är det koncerngemensamma företaget som sköter ekonomitjänster och verksamhetsstöd till alla bolagen i koncernen.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader.

Publiceringsdatum
2018-02-28

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsadministratör

Kontakt
Ulf Wallberg 0680-242 49

Företag
Huvudkontor

Adress
Huvudkontor
Box 129
84222 Sveg

Kontorsadress
Sörmovägen 1

Jobbnummer
3991032

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Huvudkontor: