Kontorsadministratör
Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Härjedalen,
Älvdalen,
Orsa,
Mora,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Huvudkontor i Härjedalen,
Ljusdal,
Falun,
Borlänge,
Hagfors eller i
hela Sverige Du kommer att jobba självständigt med eget ansvar, där du skapar dig en förståelse av behovet och försöker hitta goda lösningar. Huvudarbetsuppgiften kommer att vara kontorsadministration och i viss utsträckning ansvara för materiella resurser. Du kommer ta emot och behandla leverantörsfakturor, ansvara för dokumentation kring koncernens fordonsregister, ansvara för inköp av kontorsmaterial och liknande administrativa kontorssysslor.
Vi söker dig som är flexibel och engagerad. Då det ibland händer oförutsedda saker, bör du vara lösningsorienterad och ha en positiv grundinställning. Du har fullgjord gymnasial utbildning, med ekonomisk eller administrativ inriktning. Vi jobbar i flera olika system, vi vill därför att du har stor vana att hantera olika system och informationssökning. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Härjeåns Kraft AB är ett koncernbolag, men fyra dotterbolag, mitt i Sverige. Vi är det koncerngemensamma företaget som sköter ekonomitjänster och verksamhetsstöd till alla bolagen i koncernen.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader.
Publiceringsdatum2018-02-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-16
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsadministratör
KontaktUlf Wallberg 0680-242 49
FöretagHuvudkontor
AdressHuvudkontor
Box 129
84222 Sveg
KontorsadressSörmovägen 1
Jobbnummer 3991032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.