Kontorsadministratör
Svensk Autorekrytering AB / Kontorsjobb / Göteborg
2012-07-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsadministratör" (publicerad 2012-08-20) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Autorekrytering AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Svensk Autorekrytering AB
Publiceringsdatum2012-07-18Om företagetAccurate Technologies AB is a fully owned subsidiary to Accurate Technologies in the United States. Founded in 2004, ATI Sweden office's purpose is to build close relationships with all the major vehicle manufacturers in the region. The talent within the Sweden office includes not only sales and support but development resources. ATI Sweden is a key player to ensure close cooperation with all the ATI subsidiaries and distributors to achieve seamless support for global accounts.
www.accuratetechnologies.comArbetsuppgifterFokus i tjänsten är administrativa kontorssysslor. En viktig del i detta är orderhantering av våra kunders beställningar. Orderhantering av våra kunders beställningar innefattar hela orderprocessen från att ta emot order, lämna leveransbesked och administrera order att leverera till kund. Som ett naturligt led i orderprocessen ingår också kund- och leverantörskontakt samt support mot säljteamet aktivt via telefon och mail med uppgifter och säljmaterial. Lagerhantering i viss mån ingår i ditt arbete med kontroll av artiklar och ompackning på vårt mindre lager samt inköp av förbrukningsvaror, posthantering och allmänna kontorsgöromål. På sikt kommer vi att införa ett nytt specifikt CRM-system och där kommer vår kontorsadministratör att vara en viktig funktion i implementeringen av detta.
Vidare kommer tjänsten innebära att koordinera och administrera våra kundevent och mässdeltagande som infaller ett par gånger om året.
ProfilVi söker dig med utpräglat intresse för service och som är kommunikativ i tal och skrift och kan hjälpa våra kunder vid inkommande order och leveransfrågor. Du är lyhörd och förstår kundens behov samt ser möjligheter till ytterligare affär. Vidare är du skicklig och självgående i din administrativa roll och ser varje möjlighet till att utveckla både dig själv och tjänstens funktion i företaget som en del i arbetet. För att du skall trivas i din roll som Kontorsadministratör hos oss har du ett allmänt intresse för modern teknik och datorer. Insikt och kunskaper i motorbranschen är ett plus.
Kvalifikationer• Några års yrkeserfarenhet av administration och kundsupport, med fördel inom motorbranschen
• Utpräglat ordningssinne och strukturerat arbetssätt
• Van datoranvändare med hantering av officepaketet
• Du har tidigare arbetat i olika CRM-system.
• Utöver svenska har du mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Har du ytterligare kunskaper i Tyska och/eller Franska ser vi det som starkt meriterande.
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst inom en spännande bransch tillsammans med ett kompetent tekniskt team som är väletablerade på marknaden inom området teknik och utveckling.
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Jennie Sundin.
Intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-17
Ange följande referens när du ansöker: 525
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Sundin, 070-622 65 30
Elin Skoglund, 031-773 71 39
FöretagSvensk Autorekrytering AB
AdressSvensk Autorekrytering AB
Strandbergsgatan 61, 3 tr.
11251 Stockholm
Jobbnummer 1297422
Observera att sista ansökningsdag har passerat.