Kontorsadministratör - ekonom

Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker en kontorsadministratör/ekonom till vår kund i Nacka. Du kommer bland annat ansvara för företagets kontorsadministration, reception samt även vara en resurs till ekonomiavdelningen.

Dina uppgifter kommer vara varierande och du kommer bland annat ta emot och vägleda besökande till företaget, ansvara för posthantering samt inköp och hantering av kontorsmaterial, dagligen hantera olika reskontrauppgifter, göra en del rapport- och statistiksammanställningar och även ta hand om andra administrativa uppgifter på företaget.

Publiceringsdatum
2007-11-12

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieekonom.
• Goda kunskaper i Excel, Word, MS Outlook.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska.
• Tidigare erfarenhet av arbete på kontor/ekonomiavdelning.

Som person har du ordningssinne, är bra på att ta initiativ och tycker om att ta tag där det behövs. Samtidigt är du driven, social och har lätt att samarbeta med andra människor.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid. Tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt.

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Din ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3306JS
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: info@perido.se
Mer information på http://www.perido.se

Jobbnummer
52330

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: