Kontorsadm/Receptionist till Saxborn Fastigheter
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Saxborn Fastigheter söker en Kontorsadministratör/Receptionist
Saxborn Fastigheter är ett familjeägt företag, som startades på 1970-talet av Monica och Tomas Saxborn. 2007 tog Fredrik och Anna Saxborn över som ägare. Genom köp och egen nyproduktion har Saxborn Fastigheter byggt upp ett bestånd av centralt belägna bostadsfastigheter. Saxborn Fastigheters mål är att långsiktigt förvalta sina fastigheter. Hos Saxborn Fastigheter är kunden i fokus och målet är att ligga i framkant både vad det gäller service och teknisk förvaltning.
Hos Saxborn Fastigheter är du delaktig i många olika delar av verksamheten och som Kontorsadministratör är du den som koordinerar och stöttar i många olika frågor.
Du kommer som Kontorsadministratör i huvudsak att arbeta med:
• Ta emot besökare
• Svara i telefon (kontorshotell, kontor, bokning av lokaler, etc.)
• Besvara frågor från kunder, leverantörer, entreprenörer etc.
• Assistera Fredrik Saxborn i olika frågor
• Ansvara för fastigheternas olika nyklar
• Kontorsansvarig
• Dokumentation av statistik
• Registrering och kontering av fakturor
• Löpande bokföring och tillhörande bokslut
• Avtalshantering
• Viss IT-samordning
• Inköp av kontorsvaror
Arbetsklimatet hos Saxborn Fastigheter präglas av korta beslutsvägar, en stor lyhördhet för varandra och en mycket god gemenskap. Det satsas på friskvård med olika typer av aktiviteter. Hos Saxborn Fastigheter trivs både medarbetare och kunder.
Publiceringsdatum2012-10-09KvalifikationerDen vi söker ska ha ett par års erfarenhet av bokföring, fakturering och kontering, samt någon form av ekonomiutbildning såsom gymnasium och någon vidareutbildning inom ekonomi och redovisning. Vidare är det viktigt att du har vana av att koordinera och assistera, då stor del av tjänsten handlar om att möta olika människor såväl internt som externt. Du är en god kommunikatör i såväl tal som skrift och väl bevandrad i Officepaketet, samt att du är van vid att arbeta med många olika arbetsuppgifter samtidigt.
Har du vana från ekonomisystemet Hogia ses det som meriterande.
Dina personliga egenskaperDu är som person driven, servicemedveten och duktig på att samarbeta och sätter värde på en god laganda. Du är även kundorienterad i den meningen att du har förståelse för kunders och medarbetares önskemål och behov. Som person behöver du tycka om att anta utmanande arbetsuppgifter där det krävs kreativitet, samt gilla nya och varierande arbetsuppgifter som kan förekomma på ett kontor. Vidare är du noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten samt har hög integritet då du hanterar konfidentiellt material.
Vidare kan du arbeta självständigt och ha god initiativförmåga, samt inte ha några problem med att göra egna prioriteringar för att kunna hålla deadlines och nå goda resultat.
Intresserad av att söka:
I den här rekryteringen har Saxborn Fastigheter valt att samarbeta med Adecco. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kajsa Friberg på telefon 031 725 45 64. Du söker tjänsten genom att gå in på
www.adecco.se. Sista ansökningsdag är den 29 oktober 2012.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKajsa Friberg, Rekryteringskonsult, 031-7254564,
kajsa.friberg@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1361178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.