Kontors-och ekonomi ansvarig 50 % till företag i city

Manpower / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi över hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.
För ett längre uthyrningsuppdrag till vår kund, ett internationellt företag inom kapitalförvaltning med placering central i innerstan, söker vi nu en Kontors-och ekonomi ansvarig på 50 %.

Publiceringsdatum
2011-12-22

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
• Reception och telefon
• Daglig posthantering
• Ansvar för beställning av kontorsmaterial och för att kontorsutrustning, exempelvis printrar, kopiator och fax, underhålls
• Kontaktperson mot städbolag och resebyrå
• Ta emot interna och externa besökare
• Organisering och förberedelse av årsmöte
• Ansvarig för den allmänna trivseln på kontoret
Inom ekonomi och administration kommer du att ansvara för:
• attestering av fakturor, kreditkorts underlag etc.
• Avstämning av bankkonto mot kontoutdrag
• Koordinering av månatlig bokföring samt månads- och årsbokslut med revisor
• Rapportering av gruppens reseräkningar
• Koordinera arkivering av dokument med externa säljare
• Att känslig kundinformation förvaras på rätt sätt
• Kontroller av nordiska kunder och leverantörer.
Detta är ett uthyrningsuppdrag på 50 %, önskvärt att du kan arbeta varje dag. Uppdraget startar under januari. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kund.
Vem är du?
Nu söker vi dig som har minst ett par års erfarenhet av en liknande roll där du har fått vara "spindeln-i-nätet". Du har erfarenhet av ekonomi/fakturering och trivs i en roll där du får kombinera ekonomi med administrativa arbetsuppgifter. Du är en mycket van datoranvändare samt har erfarenhet från något ekonomisystem. Då vår kund är et internationellt bolag är det viktigt att du har en flytande engelska, både i tal och i skrift.
Som person är du serviceinriktad, prestigelös och noggrann. Du är stresstålig och bra på att hantera flera arbetsuppgifter parallellt samt kan arbeta såväl självständigt som i team.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Vi arbetar med löpande urval vilket innebär tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Åsa Wallergård, 08-452 33 03.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Wallergård, 08-452 33 03

Företag
Manpower

Adress
Manpower

Jobbnummer
1113501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: