kontors-/VD-assistent
HSB Omsorg / Administratörsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos HSB Omsorg i Täby,
Danderyd,
Sollentuna,
Järfälla,
Österåker eller i
hela Sverige HSB Omsorg erbjuder vård och omsorg på entreprenad och i egen regi inom hemtjänst och äldreboenden i Stockholmsregionen. Vi är en del av den kooperativa HSB-rörelsen och har arbetat med verksamheter inom äldreomsorg sedan 1993. Grundtanken i vår verksamhet är att kunden själv utformar sin omsorg och blir bemött med respekt. Våra tjänster anpassas efter våra kunders behov, önskemål och förväntningar. Vi är ett företag under stark tillväxt med 1 200 medarbetare och en årlig omsättning på över 350 Mkr.
Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan =ETHOS, är nyckelorden som präglar vår verksamhet. Mer information om HSB Omsorg finner du på vår hemsida,
www.hsbomsorg.se.HSB Omsorg söker en vikarierande kontors-/VD-assistent till vårt huvudkontor i Täby.
kontors-/VD-assistenten har en central roll på kontoret och ansvarar för skötsel av kontoret, skriva protokoll samt administrativa uppgifter som bokningar/beställningar, företagets bilar och uppdatering av intranätet.
Vi söker dig som har erfarenhet av denna typ av arbete samt är van vid att sköta olika arbetsuppgifter parallellt. Goda kunskaper av Officepaketet är ett krav. Vi ser gärna manliga sökanden.
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid med start i slutet av oktober.
Välkommen med din ansökan.
Märk din anökan med "Kontorsassistent"
Rekrytering sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vid frågor kontakta Linda Annwall 08-638 80 88
Publiceringsdatum2010-08-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-08-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagHSB Omsorg
AdressHSB Omsorg
Näsbydalsvägen 19
18302 Täby
Jobbnummer 705984
Observera att sista ansökningsdag har passerat.