Kontorist/Administratör
Aksab Kemi AB / Kontorsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aksab Kemi AB i Botkyrka,
Örebro,
Linköping,
Växjö,
Sundsvall eller i
hela Sverige Kontorist, Tumba Stockholm
Aksab Kemi AB är en av Sveriges ledande tillverkare och leverantörer av disk-, städ- och hygiensystem för restauranger och storkök. Högklassiga produkter till bra pris tillsammans med snabb och professionell service har lett till många nöjda kunder sedan starten år 1988.
Vi tillverkar en stor del av de produkter vi säljer i vår moderna anläggning i Tumba, söder om Stockholm. Vi finns idag i Stockholm, Göteborg, Örebro & Växjö.
Kontorist, Tumba Stockholm
Vi söker nu en kontorist/administratör till vårt huvudkontor i Tumba.
Dina arbetsuppgifter blir allmänna kontorsuppgifter så som ordermottagning, fakturering, statistikarbete, offerering och rabattavtal, svara på telefon samt skicka och ta emot beställningar.
Publiceringsdatum2011-10-14Kravprofil för detta jobbVi söker dig som har minst gymnasieutbildning och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du har god datorvana och kan använda Microsoft Office problemfritt i ditt dagliga arbete.
Vana av att jobba i Visma/Spcs är ett stort plus.
För att lyckas ytterligare är du strukturerad och noggrann samt har en god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då kundkontakt är en stor och viktig del av arbetet.
Vi ser det som ett måste att du är glad och social samt att du även är flexibel då detta är mycket viktigt för oss och vår organisation.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: KONT2011
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobbansokan@aksabkemi.seFöretagAKSAB Kemi AB
AdressAKSAB Kemi AB
14743 TUMBA
KontorsadressTumbavägen 38
KontaktuppgifterE-postadress:
jobbansokan@aksabkemi.se Jobbnummer 1055082
Observera att sista ansökningsdag har passerat.