Kontorist
Körkortscenter i Halmstad AB / Receptionistjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Körkortscenter i Halmstad AB i Halmstad Körkortcenter i Halmstad har varit verksam sedan 2004 och är en modern trafikskola som är i ständig utveckling. Vi utbildar på B, B96, BE, moped samt A. Vi står inför högsäsong och behöver utöka vår personalstyrka för att möta efterfrågan.
Vi arbetar under högt tempo och som medarbetare hos oss ska du tycka om att jobba flexibelt och effektivt utan att tumma på noggrannhet. Vi vill att du är framåt som person och vi förutsätter att du talar, skriver och förstår svenska flytande och att du även behärskar engelska bra. Du ska även vara van vid att arbeta med olika datorprogram, så som bokningsprogram, SPCS, Office-paketet och gärna redigeringsprogram för hemsidor.
Ett glatt humör, hög arbetsmoral och ett professionellt utfört arbete räknar vi med.
Tjänsten innebär framförallt kontorist/receptionsarbete där du svarar i telefon samt bokar och planerar elevers lektioner och utbildning. Du är även ansvarig för scheman, kassa, fakturering, mail, hemsida, marknadsföring samt all kontakt med kunder och Trafikverket. Här krävs det att man tycker om när det går undan och att ha många trådar igång samtidigt.
Tjänsten innebär främst arbete över sommaren med chans till fortsatt anställning.
Publiceringsdatum2016-02-18KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Enligt avtal.
Så ansöker duVi intervjuar löpande under ansökningstiden.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@korkortcenter.comFöretagKörkortscenter i Halmstad AB
AdressKörkortscenter i Halmstad AB
Axel Olsons Gata 8
30227 Halmstad
KontorsadressAxel Olsons Gata 8
Halmstad
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 035-122122
E-postadress:
info@korkortcenter.com Jobbnummer 2678720
Observera att sista ansökningsdag har passerat.