Kontor/eventkoordinator

Resources Global Professionals / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resources Global Professionals i Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

RGP är ett internationellt och annorlunda konsultbolag som arbetar sida vid sida med kundernas medarbetare. Med kompetens, erfarenhet och resurser skapar vi balans i förändringsprocesser.
Alla konsulter från RGP har lång, praktisk erfarenhet från linjeroller och kan både metodiken och processerna. Därför kan vi både avlasta i linjeorganisationer och leda eller bemanna projekt. På det sättet gör vi nytta för företag och organisationer av alla storlekar, i ett brett spektrum av branscher.
RGP är noterat på Nasdaq och har konsulter fördelade på ett 70-tal kontor. I Norden tillhandahåller vi kvalificerade konsulttjänster inom affär¬s¬områdena Finance & Accounting, Information Management och Human Capital.

• Ansvara för att kontoret är välordnat och ser representativt ut
• Kontaktperson för hyresvärden vid löpande åtgärder samt vid felanmälningar
• Posthantering; hämta och lämna post på daglig basis
• Administration av parkeringskort.
• Inköp av kontorsmaterial och förtäring
• Administration av inpasseringskort
• Säkerhet på kontoret i form av att säkerställa att brandsläckare inspekteras, att förbandslåda finns tillgänglig och nödutgångar hålls fria
• Ansvarig gör löpande dialog med städbolag
• Ansvara för att teknisk utrustning på kontoret fungerar såsom projektorer, konferenstelefoner, kaffemaskin och portomaskin
• Utvärdera leverantörer av kontorstjänster löpande och ta in offerter/byta leverantörer vid behov
• Köpa in mobiltelefoner och tillbehör i enlighet med gällande policy samt kontakt med mobiltelefonoperatör vid behov
• Upprätta introduktionsprogram för nyanställda
• Introducera nyanställda i rutiner på kontoret, säkerhet, mobiltelefoni och kalendarium för event

• Kontaktperson för den svenska plattformen av bolagets Europeiska resebyrå Egencia
• Vara behjälplig med bokning av biljetter och boende för anställda

• Kontrollera och godkänna kontorsrelaterade fakturor i Palette
• Kontrollera och registrera utlägg
• Vara behjälplig vid frågor från shared service center eller lokala leverantörer ang. betalningar eller påminnelser, byte av faktureringsadresser och dylikt
• Hålla sig uppdaterad gällande regler för representation/avdragsrätt för vidare info till servicecenter

• Planera, bjuda in och delta i bolagets event såsom interna konferenser, kund-och konsultträffar, sommar-och julfester i samarbete med kollegor från andra funktioner samt externa leverantörer
• Hantera layoutprogram för utskick som nyhetsbrev, enkäter och inbjudningar samt deltagarlistehantering av deltagarlistor.

Start: Januari 2019 t.o.m. maj 2019
Anställningsform: Konsultuppdrag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-12-10

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-07
Ange följande referens när du ansöker: 8069
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Erdös sandra.erdos@maxkompetens.se 070-741 18 01

Företag
Resources Global Professionals

Adress
Resources Global Professionals
11157
11157 0180

Kontorsadress
Hantverkargatan 25B 112 21 Stockholm

Jobbnummer
4501898

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resources Global Professionals

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resources Global Professionals: