Kontor/eventkoordinator
Resources Global Professionals / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resources Global Professionals i Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige RGP är ett internationellt och annorlunda konsultbolag som arbetar sida vid sida med kundernas medarbetare. Med kompetens, erfarenhet och resurser skapar vi balans i förändringsprocesser.
Alla konsulter från RGP har lång, praktisk erfarenhet från linjeroller och kan både metodiken och processerna. Därför kan vi både avlasta i linjeorganisationer och leda eller bemanna projekt. På det sättet gör vi nytta för företag och organisationer av alla storlekar, i ett brett spektrum av branscher.
RGP är noterat på Nasdaq och har konsulter fördelade på ett 70-tal kontor. I Norden tillhandahåller vi kvalificerade konsulttjänster inom affär¬s¬områdena Finance & Accounting, Information Management och Human Capital.
• Ansvara för att kontoret är välordnat och ser representativt ut
• Kontaktperson för hyresvärden vid löpande åtgärder samt vid felanmälningar
• Posthantering; hämta och lämna post på daglig basis
• Administration av parkeringskort.
• Inköp av kontorsmaterial och förtäring
• Administration av inpasseringskort
• Säkerhet på kontoret i form av att säkerställa att brandsläckare inspekteras, att förbandslåda finns tillgänglig och nödutgångar hålls fria
• Ansvarig gör löpande dialog med städbolag
• Ansvara för att teknisk utrustning på kontoret fungerar såsom projektorer, konferenstelefoner, kaffemaskin och portomaskin
• Utvärdera leverantörer av kontorstjänster löpande och ta in offerter/byta leverantörer vid behov
• Köpa in mobiltelefoner och tillbehör i enlighet med gällande policy samt kontakt med mobiltelefonoperatör vid behov
• Upprätta introduktionsprogram för nyanställda
• Introducera nyanställda i rutiner på kontoret, säkerhet, mobiltelefoni och kalendarium för event
• Kontaktperson för den svenska plattformen av bolagets Europeiska resebyrå Egencia
• Vara behjälplig med bokning av biljetter och boende för anställda
• Kontrollera och godkänna kontorsrelaterade fakturor i Palette
• Kontrollera och registrera utlägg
• Vara behjälplig vid frågor från shared service center eller lokala leverantörer ang. betalningar eller påminnelser, byte av faktureringsadresser och dylikt
• Hålla sig uppdaterad gällande regler för representation/avdragsrätt för vidare info till servicecenter
• Planera, bjuda in och delta i bolagets event såsom interna konferenser, kund-och konsultträffar, sommar-och julfester i samarbete med kollegor från andra funktioner samt externa leverantörer
• Hantera layoutprogram för utskick som nyhetsbrev, enkäter och inbjudningar samt deltagarlistehantering av deltagarlistor.
Start: Januari 2019 t.o.m. maj 2019
Anställningsform: Konsultuppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2018-12-10ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-07
Ange följande referens när du ansöker: 8069
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Erdös
sandra.erdos@maxkompetens.se 070-741 18 01
FöretagResources Global Professionals
AdressResources Global Professionals
11157
11157 0180
KontorsadressHantverkargatan 25B 112 21 Stockholm
Jobbnummer 4501898
Observera att sista ansökningsdag har passerat.