Kontaktperson

Rinkeby-Kista Stadsdelsförvaltning / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Stockholm
2008-01-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontaktperson" (publicerad 2009-01-16) ⬅️


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rinkeby-Kista Stadsdelsförvaltning i Stockholm

Ett antal platser.
Din uppgift som kontaktperson är att utvidga det sociala nätverket för en
funktionshindrad person. Du kommer att vara en vän och dela intressen med den
funktionshindrade. Ni kanske går på bio, ser en fotbollsmatch, eller dricker
en kopp kaffe tillsammans. Du måste ha fyllt 18 år. Ingen formell
utbildning krävs. Uppdraget gäller så länge beslut om behov föreligger.
Du är välkommen att ställa frågor angående uppdragen till
kontaktsekreterare: Eva Åhlén på tel 08-508 01 599.

Publiceringsdatum
2008-01-09

Anställningstyp/arbetstider
Tidsbegränsad. Tillträde efter överenskommelse. Deltid. Ofta träffas man 2
ggr/månad mellan 6-15 timmar beroende på uppdragets art.

Ersättning
Annan löneform. Detta är ett uppdrag och arvode och omkostnadsersättning betalas
ut enligt gällande riktlinjer.

Kontakt
Eva Åhlén, tel 08-508 01 599. eva.ahlen@rinkeby-kista.stockholm.se .

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 080131. Ansökan skickas till: Rinkeby-Kista
Stadsdelsförvaltning, Assistansgruppen, Att: Eva Åhlén. Box 7049, 164 07 KISTA

Företag
Rinkeby-Kista Stadsdelsförvaltning
Fridtjof Nansengången 2
Box 7049
164 07 KISTA Tel 08-50801000
Fax 08-50801566

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Rinkeby-Kista Stadsdelsförvaltning
Senaste upphandlingen: Arbetsförmågeutredningar Järva

Jobbnummer
93974

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rinkeby-Kista Stadsdelsförvaltning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rinkeby-Kista Stadsdelsförvaltning: