Konsumentrådgivare

Nacka kommun, Kontaktcenter / Företagsekonomjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nacka kommun, Kontaktcenter i Nacka

Nacka är en snabbt växande kommun som går före och prövar nya grepp inom många områden. Med närmare 85 000 invånare är Nacka den tredje största kommunen i Stockholms län, vackert belägen mellan storstad och skärgård.

Publiceringsdatum
2008-11-18

Arbetsuppgifter
Nacka kommuns Kontaktcenter söker en ledande, serviceinriktad och kvalitetsmedveten medarbetare till verksamheten som omfattar konsumentrådgivning - samt skuld & budgetrådgivning.
En av våra medarbetare går vidare till andra spännande uppgifter och vi söker därför en ny kollega till vår verksamhet som innehåller både konsumentrådgivning och skuld- och budgetrådgivning. Du kommer arbeta i Nacka stadshus i moderna lokaler. Tillsammans är ni tre i teamet som ansvarar för liknande uppgifter men ni ingår i en större kundorienterad verksamhet som har ca 30 medarbetare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har akademisk examen med en juridisk, ekonomisk eller samhällsvetenskaplig inriktning. Du har minst två års erfarenhet av skuld- och budgetrådgivning och erfarenhet av konsumentrådgivning. Du har ett genuint intresse för att arbeta med information, vägledning och service till medborgare.
Du kan bemöta olika typer av människor från olika skeenden i livet och förmår hantera människor i kris på ett professionellt sätt. Du är intresserad av motivationsarbete och har arbetat lösningsfokuserat. Du förmår ta ett stort egenansvar för både ditt eget och gruppens arbete och prestation och uttrycker dig väl på både svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Då vi i dagsläget arbetar med ett förslag om att inrätta gruppchefer i organisationen och det inom ramen för denna tjänst till en mindre del kan bli aktuellt med ett sådant ansvar är det önskvärt att Du har chefs- eller ledarerfarenhet. Vi ser alltså företrädesvis någon som har arbetat med ledande eller samordnade uppdrag eller på annat sätt med metod- eller verksamhetsutveckling.
Som person är du trygg i dig själv, självständig, driven, van att tänka nytt och ansvara för både helhet och delar och att arbeta i team. Du är omdömesgill, vetgirig, stresstålig och har lätt för att samarbeta med andra.

Arbetstider och omfattning
Allmän visstidsanställning, tillträde: Snarast, upphör: 2009-12-31

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sabina Gunnartz, 081789265, sabina.gunnartz@nacka.se

Facklig kontakt
Carina Jansson, 087187539, carina.jansson@nacka.se

Företag
Nacka kommun, Kontaktcenter

Adress
Nacka kommun, Kontaktcenter
Granitvägen 15
13181 Nacka

Jobbnummer
354210

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nacka kommun, Kontaktcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nacka kommun, Kontaktcenter: