Konsumenthandläggare till Axfood över sommaren sökes!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-04-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsumenthandläggare till Axfood över sommaren sökes!" (publicerad 2023-05-23) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige "Anledningen till att jag stannat så länge är framförallt arbetsmiljön. Alla som jobbar här är väldigt inkluderande och hjälpsamma. Vi är en tight grupp och även om själva arbetet är individuellt, är det aldrig något problem att be om hjälp eller ställa frågor." Såhär beskrivs arbetet av Nadja, som jobbat i rollen sen 2016. Om du vill bli en del att detta härliga team samt arbeta inom kundsupport, skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Som handläggare hos Axfood får du ett flexibelt arbete med många kontaktytor. Du har en viktig roll för företaget då du är den direkta länken ut mot konsumtenterna samtidigt som du får insikt i deras sortiment med över 3000 produkter. Du kommer att tillhöra kvalitetsavdelningen och gruppen Konsumentkontakt. Gruppen, bestående av 5 personer, hanterar reklamationer, frågor och synpunkter från främst privatpersoner. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta i ett högt tempo med flera bollar i luften samtidigt, eftersom du kommer att varva kundmöten med administrativa arbetsuppgifter.
Detta är ett deltidsjobb till att börja med, med heltid under sommarperioden. Med möjlighet till fortsatt deltidarbete under hösten.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som konsumentkontakthandläggare kommer du bland annat att:
• Besvara frågor kring sortimentet via telefon, mejl och chatt. Bland annat frågor om innehåll, märkning och produktionsprocesser.
• Hantera inkommande telefonsamtal och mejl från konsumenter rörande reklamationer av produkter
• Arbeta löpande med administration kopplat till ärendehanteringen
VI SÖKER DIG SOM
• Studerar på högskola eller universitet på minst 50%
• Har erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakt, över telefon och mejl
• Har ett intresse för livsmedel, kost- och hälsofrågor och motiverar det i din ansökan i ett personligt brev
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, då du kommer hantera ärenden på båda språken
Det är meriterande om du:
• Har en utbildning inom livsmedel/kost/hälsa
• Har tidigare erfarenhet av reklamationshantering
• Har arbetat med livsmedel, t.ex. i en matbutik
• Har arbetat i ärendehanteringssystemet Service Now
Som person är du:
• Serviceinriktad
• Självgående
• Flexibel
Övrig information
• Start: Juni, med introduktionsdagar, ca 6-7 dagar
• Omfattning: Deltid vid start, heltid under sommaren
• Placering: Stockholm, Torsplan
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Dagab
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15092791".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7696557
Observera att sista ansökningsdag har passerat.