Konsultuppdrag: Tengbom söker receptionister x 2
Sifferverket I Sverige AB / Receptionistjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sifferverket I Sverige AB i Ospecificerad arbetsort Tengbom är ett av Nordens äldsta och ledande arkitektkontor. Deras vision är att skapa en innovativ och tidlös arkitektur med hus och miljöer som människor vill besöka, bo och leva i. Tengbom har cirka 500 medarbetare på tolv orter i Sverige och Finland. Tengbom står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism, innovation och funktion. de präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en omtyckt och effektiv samarbetspartner som förverkligar sina uppdragsgivares tankar och visioner.
Vi söker en konsult för ett heltidsvikariat med start i oktober. Vi söker dessutom en receptionist för ett deltidsvikariat på 50% med start omgående. Se båda kravprofiler nedtill för mer information.
Vikariat föräldraledighet, heltid - Receptionist och administratör
start i oktober
Ansvara för växeltelefonin
Ta emot gäster
Beställa mat, luncher, fika, frukost och duka upp detta samt plocka undan efteråt
Boka mötesrum och ansvara för att logistiken kring rummen fungerar optimalt utifrån behovet
Hålla alla gemensamma utrymmen representativa
Posthantering samt bud och paket
Administrera utlåningsmaterial
Vara delaktig i event och projekt, avtackningar, födelsedagsfirande osv
Ha kontakt med leverantörer
Introducera nya kollegor
Fakturahantering
Dessa egenskaper ser vi gärna att sökande har
Flexibel
Prestigelös
Bra ordningssinne, öga för detaljer
Självgående med "skinn på näsan"
Bra samarbetsförmåga
Serviceminded
Ansvarstagande och pålitlig
Utåtriktad och glädjespridande
Stresstålig
Konsult i 1 år, därefter utvärdering
Reception deltid (50%) - Receptionist och administratör
Start omgående
Ansvara för växeltelefonin
Ta emot gäster
Beställa mat, luncher, fika, frukost, duka upp detta samt plocka undan efteråt
Boka mötesrum och ansvara för att logistiken kring rummen fungerar optimalt utifrån behovet
Hålla alla gemensamma utrymmen representativa
Posthantering samt bud och paket
Administrera utlåningsmaterial
Vara delaktig i event och projekt, avtackningar, födelsedagsfirande osv
Ha kontakt med leverantörer
Introducera nya kollegor
Fakturahantering
Mer lokal än reception - en rörlig roll, mycket fix i lokalerna
Vara behjälplig med utgående samtal för bokning av möten
Dessa egenskaper ser vi gärna att sökande har
Flexibel
Prestigelös
Bra ordningssinne, ett öga för detaljer
Självgående med "skinn på näsan"
Bra samarbetsförmåga
Serviceminded med en säljande personlighet
Ansvarstagande och pålitlig
Utåtriktad och glädjespridande
Stresstålig
Gärna erfarenhet av följande (meriterande)
• Projektledning
• Event
• Catering
• InDesign
• Photoshop
Konsult i 1 år, därefter en utvärdering
Publiceringsdatum2017-08-30Övrig informationUppdragen är i Stockholm. Om du tycker att någon av profilerna passar in på dig tveka inte med att ansöka via länken nedan. Vi intervjuar fortlöpande. Vill du veta mer kan du kontakta Fredrik Hain på 0730-88 78 84 eller
fredrik.hain@sifferverket.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-11
Ange följande referens när du ansöker: verket10584
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSifferverket i Sverige AB
AdressSifferverket i Sverige AB
Kungsgatan 29
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 29
Jobbnummer 3670381
Observera att sista ansökningsdag har passerat.