Konsultuppdrag: chefsassistent till Tengbom Arkitektbyrå
Sifferverket I Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sifferverket I Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Vaxholm,
Täby eller i
hela Sverige Om jobbet:
I rollen som administrationschef hos Tengbom kommer du att ha två huvudsakliga ansvarsområden. Den ena delen innefattar ansvar för det administrativa teamet på Stockholmskontoret bestående av fyra medarbetare. Du kommer även att agera administrativt chefsstöd till en av kontorets två kontorschefer vilka fungerar som ytterst ansvariga för all verksamhet på Stockholmskontoret.
I rollerna ingår bland annat:
Coaching och arbetsledning för teamet samt för eventuella tillfälliga konsulter
Budget- och attestansvar
Medarbetar- och lönesamtal
Planering och koordinering av projekt och möten
Att ingå i ledningsgrupp samt skriva protokoll
Att leda och delta i projekt som rör kontoret
Att stötta kontorschefen med administrativa uppgifter som planering av kalender, reseräkning, reseplanering, organisera mailinkorg och möten, tidsrapportering, utlägg och ledigheter.
Teamet präglas av glädjefyllt samarbete och lojalitet och är mycket självgående. De olika teammedlemmarna sköter sina roller med fokus på eget ansvar, ett effektivt arbetssätt och tydlig kommunikation. Man jobbar tillsammans och är även delaktig i arbetsuppgifter som sträcker sig utanför de ordinarie ansvarsområdena.
Utvecklingsmöjligheter:
Du får möjligheten att arbeta på ett spännande och kreativt företag med stadig tillväxt. Här erbjuds du ett öppet och prestigelöst klimat med seriösa och engagerade medarbetare. För rätt person erbjuder Tengbom stora utvecklingsmöjligheter.
Publiceringsdatum2017-05-02KvalifikationerFör att trivas och lyckas i denna roll söker vi dig som är flexibel, positiv, proaktiv och driven. Du är självgående och bra på att ta initiativ i en händelserik miljö. Du trivs med att ta ett stort ansvar och slutför alltid det du påbörjat. Du är en naturlig ledare och tycker om att assistera chefer i deras vardag. Med din fallenhet för att ge förstklassig service ger du alltid det lilla extra och klarar av att prioritera, att driva fler projekt parallellt och att avgränsa dig när det behövs. Då rollen är operativt präglad behöver du vara en doer som hanterar det dagliga uppgifterna väl och planerar din tid på ett effektivt sätt.
Du har minst gymnasial utbildning, tidigare erfarenhet av en liknande roll som exempelvis VD-assistent eller chefsstöd samt goda kunskaper i Officepaketet särskilt PowerPoint. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och är van att kommunicera viktig information på ett tydligt sätt.
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Tjänsten är ett föräldrarvikariat på minst åtta månader med introduktionsstart i juni, kontoret är stängt v.29-31. Tjänsten är på heltid under kontorstider.
Kontakta Fredrik Hain antingen på 0733-891863 eller
Fredrik.hain@sifferverket.se om du någon fråga angående tjänsten. Vi intervjuar fortlöpande så ansök redan idag via länken nedan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-15
Ange följande referens när du ansöker: verket10560
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSifferverket i Sverige AB
AdressSifferverket i Sverige AB
Kungsgatan 29
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 29
Jobbnummer 3469942
Observera att sista ansökningsdag har passerat.