Konsultkoordinator till global modejätte - Perido AB - Administratörsjobb i Stockholm
Konsultkoordinator till global modejätte
Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm

Perido söker en konsultkoordinator till en av våra kunder, ett stort välkänt modebolag med verksamhet över hela världen. Tjänsten är placerad i Liljeholmen i Stockholm.

I rollen som konsultkoordinator kommer du att sköta konsultupphandling med inriktning IT från start till mål. Du kommer vara drivande i rekryteringsprocessen; skriva annonser, scanna CV:n, göra urval och intervjua. När en konsult ska anställas ansvarar du för onboarding genom att ordna med behörigheter, datorer, telefoner och på andra sätt introducera IT-konsulterna i sitt nya arbete. I ditt ansvarsområde ingår även att hantera anställningsavtal och hålla kontakt med externa leverantörer vid start, uppföljning av avslut av konsulter.

För att passa i denna tjänst tror vi att du som söker är flexibel och trivs med att träffa nya människor. Du uppskattar administrativt arbete och tycker om att vara spindeln i nätet. Du är både en bra teamplayer och har förmågan att jobba självständigt. Med hjälp av din goda kommunikationsförmåga har du lätt för att förstå vilken vision dina arbetsgivare vill att du ska förverkliga. Kanske har du även ett intresse för mode?

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-04-04

Kravprofil för detta jobb
* Kandidatexamen inom HR, ekonomi, kommunikation eller liknande
* Erfarenhet från rekryteringsadministration
* Grundliga IT-kunskaper
* Kunskaper i MS Office
* Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
* Erfarenhet av liknande arbete i modebranschen eller som butiksbiträde

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start i mitten av april till slutet av oktober med god chans till förlängning.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Skulle du vilja arbeta för ett av de mest välkända företagen inom detaljhandeln? Är du en självständig och proaktiv person som vill jobba med personalansvar och administration på en arbetsplats karakteriserad av högt tempo och en fin laganda? Då kan detta vara chansen för dig!

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 16691AS i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-04
Ange följande referens när du ansöker: 16691AS
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4062455

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: