Konsultkoordinator sökes till Lejonet & Partners

Lejonet & Partners / Administratörsjobb / Helsingborg
2015-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsultkoordinator sökes till Lejonet & Partners" (publicerad 2015-11-12) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lejonet & Partners i Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Perstorp, Örkelljunga eller i hela Sverige

Lejonet & Partners arbetar som en koncern med flera helägda varumärken. Tillsammans omsätter vi ca 80 mkr per år och har 120 anställda medarbetare, och specialister, där ledarspecialistföretaget Affektor Utveckling AB och Hyr-Chef och organisationsspecialisten Veteranklubben AB, samt DNS It hör till de mest välrenommerade aktörerna med AAA-rating. Lejonet & Partners AB startade 2009 som redovisningsbolag. Huvudbolaget Lejonet & Partners AB har under 2013 förvärvat Affektor Utveckning AB, DNS Finans AB, Veteranklubben AB, NURC, QSS och arbetar därmed med fokus på 8 specialistområden. Lejonet har arbetat med personalförsörjning till kommunala verksamheter i 15 år.

Publiceringsdatum
2015-10-23

Bakgrund
Du är idag kanske lärare eller förskollärare, har en utbildning med inriktning mot HR eller en kompetens som vi bedömer som likvärdig.
Som person måste du vara noggrann, tycka om struktur ordning och reda. Du måste känna dig hemma i Word och Excel och ha systemförståelse, då arbetet till stor del handlar om kontakt med kunder och medarbetare via dator. Kunskaper om e-bemanning är meriterande.

Arbetsuppgifter
• I rollen skall du ansvara för resursförfrågningar och beställningar från våra kunder, detta innebär helhetsansvar från prognos till förfrågan, beslut, annonsering, administration, utsättning och uppföljning.
• Arbetet omfattar både rena bemanningsuppdrag såväl som rekryteringsuppdrag.
• Du skall ansvara för uppföljning, stöd och handledning av samtliga konsulter.
• Du skall genomföra dagliga, veckovisa och månadsvisa uppföljningar och rapporter till bemanningschef.
• Du skall samarbeta med ekonomiavdelningen genom tydliga faktureringsunderlag och faktureringsmöten.
• Du ansvarar även för administrationen kring kandidatintervjuer, anställningsadministration och fakturering av aktuella konsultinsatser.
• Du skall också kunna vara behjälplig i koordinationen och utsättning av konsulter i alla regioner
• Du skall organisera och genomföra arbetet gentemot ställda leveransnivåer och mål.
• Då rollen är självständig och autonom, så förväntas du strukturera upp ett eget arbetsflöde.
• Tjänsten är inte arbetstidsreglerad vilket innebär att övertid inte utgår
• Tjänsten är placerad i Malmö och Helsingborg, resor i landet kommer att förekomma
• Innehållet i tjänsten kan komma att förändras efter framtida krav

Anställningsform/Varaktighet     
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning med start enligt överenskommelse. Även timanställning kan bli aktuellt. Vi intervjuar löpande och ser gärna att ditt CV och ansökan kommer in så snart som möjligt.                            

Omfattning
20 - 100 %

Ersättning
Ange löneanspråk i ansökan.

Kontakt: Konsultchef Louise Magnusson

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lejonet & Partners

Adress
Lejonet & Partners
Berga Allé 1,
25452 Helsingborg

Kontorsadress
Berga Allé 1, 25452 Helsingborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2494314

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lejonet & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lejonet & Partners: