Konsultinköpare/administratör
eWork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Till vår kund ssom är ett av Sveriges största reatilbolag söker vi en konsultinköpare.
Konsultinköparens främsta roll är att upphandla extern kompetens från kundens leverantörer, bemanningsansvar mot deras divisioner, upprätta och administrera avtal samt stödja deras divisioner i konsultinköpsprocessen.
I din roll kommer du att ha många kontaktytor, du arbetar med flera ärenden parallellt, du får träna ditt affärsmannaskap, och bygga långsiktiga relationer.
Arbetsuppgifterna för Inköparen består främst av
• Prisförhandla samt avropa extern kompetens från ramavtal
• Leverantörsrelationer
• Stödja våra divisioner i konsultinköpsprocessen
• Inköpsadministration
Specifik kompetens
• Inköp av konsulttjänster
• Förhandlingsvana
Det är meriterande med kunskaper inom följande områden:
• Tidigare erfarenhet av avtalsjuridik
• MS Office
• HP OpenView som är vårt verktyg för hantering av våra konsulter
Du som person:
• är noggrann och diskret
• gillar att förhandla
• har affärsmannaskap
• analytisk förmåga
• stresstålig och tycker om att arbeta i högt tempo och är driven i ditt arbete
• är flexibel och prestigelös
• har god kommunikativ förmåga och är pedagogisk
• uppskattar att arbeta både i grupp och självständigt
För dig är det mycket viktigt att ge god service till våra beställare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Startdatum: 3 december-12
Längd: tom maj-13, med option på anställning
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska och engelska, flytande i tal och skrift
Vänligen ansök direkt via vårt system med;
• ditt uppdaterade CV
• månadslön
• 2 referenser (personer vi kan kontakta)
• information om när du är tillgänglig för att börja
Dessutom vill vi att du beskriver varför just du skulle vara lämplig för detta uppdrag.
Vi intervjuar kandidater löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdraget från vår webbsida tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad rekommenderar vi dig att ansöka omgående.
Sökord: konsultinköpare, inköpare, administratör, administration, förhandling, avtalsjuridik, leverantör, avrop, bemanningsansvar, bemanning
Publiceringsdatum2012-11-09Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-08
Ange följande referens när du ansöker: 20455
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Ålander, 08 50 60 55 34
FöretageWork Scandinavia AB
AdresseWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60, 1 tr
11121 Stockholm
Jobbnummer 1387884
Observera att sista ansökningsdag har passerat.