Konsultinköpare/administratör

eWork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Södertälje, Norrtälje eller i hela Sverige

Till vår kund ssom är ett av Sveriges största reatilbolag söker vi en konsultinköpare.

Konsultinköparens främsta roll är att upphandla extern kompetens från kundens leverantörer, bemanningsansvar mot deras divisioner, upprätta och administrera avtal samt stödja deras divisioner i konsultinköpsprocessen.

I din roll kommer du att ha många kontaktytor, du arbetar med flera ärenden parallellt, du får träna ditt affärsmannaskap, och bygga långsiktiga relationer.

Arbetsuppgifterna för Inköparen består främst av
• Prisförhandla samt avropa extern kompetens från ramavtal
• Leverantörsrelationer
• Stödja våra divisioner i konsultinköpsprocessen
• Inköpsadministration

Specifik kompetens
• Inköp av konsulttjänster
• Förhandlingsvana

Det är meriterande med kunskaper inom följande områden:
• Tidigare erfarenhet av avtalsjuridik
• MS Office
• HP OpenView som är vårt verktyg för hantering av våra konsulter

Du som person:
• är noggrann och diskret
• gillar att förhandla
• har affärsmannaskap
• analytisk förmåga
• stresstålig och tycker om att arbeta i högt tempo och är driven i ditt arbete
• är flexibel och prestigelös
• har god kommunikativ förmåga och är pedagogisk
• uppskattar att arbeta både i grupp och självständigt

För dig är det mycket viktigt att ge god service till våra beställare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Startdatum: 3 december-12
Längd: tom maj-13, med option på anställning
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska och engelska, flytande i tal och skrift

Vänligen ansök direkt via vårt system med;
• ditt uppdaterade CV
• månadslön
• 2 referenser (personer vi kan kontakta)
• information om när du är tillgänglig för att börja

Dessutom vill vi att du beskriver varför just du skulle vara lämplig för detta uppdrag.

Vi intervjuar kandidater löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdraget från vår webbsida tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad rekommenderar vi dig att ansöka omgående.

Sökord: konsultinköpare, inköpare, administratör, administration, förhandling, avtalsjuridik, leverantör, avrop, bemanningsansvar, bemanning

Publiceringsdatum
2012-11-09

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-08
Ange följande referens när du ansöker: 20455
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Ålander, 08 50 60 55 34

Företag
eWork Scandinavia AB

Adress
eWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60, 1 tr
11121 Stockholm

Jobbnummer
1387884

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från eWork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos eWork Scandinavia AB: