Konsulthanterare Till Världeledande Retailföretag!

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsulthanterare Till Världeledande Retailföretag!" (publicerad 2017-04-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-18

Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu en konsult- och allokeringsansvarig till ett internationella retailföretag med placering i Stockholm.

Vi att du är öppen och kommunikativ person med ett starkt driv och ordningssinne. Du ser dig själv som en riktig problemlösare och gillar att arbeta i högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Som konsult- och allokeringsansvarig kommer du agera som spindeln i nätet!

Dina ansvarsområden som Konsulthanterare kommer att vara att administrera hela konsultprocessen från att behov uppstår till att en konsult är på plats, vara ett bollplank gällande konsulthanteringen för temleads och objektsägare. Vidare kommer du ansvara för befintliga konsultavtal, förlänga samt avsluta konsultavtal, ansvara för introduktionen av nya konsulter och vara deras kontaktperson.

Som Allokeringsansvarig kommer dina arbetsuppgifter vara att hantera inkommande resursförfrågningar, se till att rätt kompetens tillsätts med rätt mängd resurser, statusrapportera och informera löpande till olika intressenter via möten/mail/webb. Du kommer bland annat att verka som stödjande funktion vid strategiska beslut av resursintag och kompetensprofiler.

För att trivas i denna roll där kommunikation är nyckeln gillar du att ge bra service och kan lätt hantera tvära kast höga som låga. Detta är perfekt för dig som vill arbeta på ett fartfyllt företag med högt i tak och korta beslutsvägar

Företagspresentation

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.

Kvalifikationer
• Du har erfarenhet av att ha arbetat i en IT-verksamhet eller IT-projekt.
• Du har erfarenhet att arbeta med någon typ av bemanning.
• Du talar och skriver obehindrat på Engelska och Svenska.
• Du har mycket goda kunskaper i Excel.
• Du har kunskaper inom SharePoint.
• Det är meriterande om du har kunskap om PPS eller liknande projektstyrningsmodell

Dina personliga egenskaper
Vi ser att du är social, driven och gillar att jobba på en arbetsplats med högt tempo. Du är noggrann i ditt arbetssätt och besitter god samarbetsförmåga samt är en lagspelare. Vidare ser vi att du är duktig på att prioritera, snabbrörlig och är lyhörd. Du är prestigelös och har ett lösningsorienterat fokus.

Ersättning
Fast lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, start: omgående t.o.m.2016-11-30, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1486
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Franell 08-525 240 22 amanda@jobbusters.se

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2679558

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: