Konsulthanterare sökes
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-10-30Om företagetTill vår uthyrningsverksamhet söker nu Arena Personal en van och kompetent konsulthanterare. Detta uppdrag omfattar 100 % med huvudsaklig placering i Stockholm. Uppdraget kommer att starta redan 2012-11-12 och pågå tom 2013-10-31. Vi söker därför dig som har möjlighet att börja arbeta omgående.
Dina arbetsuppgifterDu kommer att bli placerad på Business Support Functions, som är en av bolagets fem utvecklingsdivisioner. Du kommer att medverka i att efterfrågade resurs- och kompetensbehov inom divisionen realiseras, genom att planera och genomföra rekrytering av konsulter och tillsammans med gruppchefer genomföra rekrytering av anställda. Arbetet sker i nära samarbete med gruppcheferna, leveransansvariga samt HR. Ditt arbete kommer att växla mellan administrativa uppgifter samt att arbeta med människor. Mer specifikt kommer dina arbetsuppgifter att innefatta följande:
Stötta gruppcheferna vid rekrytering av anställda
Hantera konsultförfrågningar
Stötta vid offshore-rekrytering och medverka vid leverantörsmöten
Göra urval av CV:s och boka intervjuer
Genomföra intervjuer, välja ut och beställa konsulter
Bevaka befintliga konsultavtal samt förlänga eller avsluta avtal
Ge underlag till prisförhandlingar
Ordna med introduktionsprogram
Konsultuppföljning
Vara kontaktperson för konsulterna
Leverantörskontakter kan förekomma
Ge underlag till gruppcheferna inför månadsrapporteringen
ProfilFör att bli aktuell för denna tjänst ser vi att du har följande profil:
Minst två års erfarenhet av rekrytering
Gedigen erfarenhet av att göra urval och genomföra intervjuer
God förståelse för olika roller inom en IT-organisation
MS Office och framförallt Excel på en god nivå
Du behärskar engelska väl, såväl muntligt som skriftligt
Som person tycker du om att arbeta i högt tempo, du är självgående, driven samt duktig på att prioritera. Då arbetet innefattar en stor del administrativa uppgifter bör du ha en god administrativ förmåga samt vara mycket noggrann. Vi ser också att du har en god social kompetens, är serviceminded samt prestigelös.
Passar du in i ovanstående profil samt har möjlighet att börja arbeta omgående? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och ett personligt brev via vår hemsida.
Om företagetArena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Vi arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Våra verksamhetsområden är Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet och Fordon.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 716
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1378542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.