Konsulthanterare / konsultansvarig / administratör till stort mo - Bravura - Administratörsjobb i Stockholm
Konsulthanterare / konsultansvarig / administratör till stort mo
Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-28

Företaget
Företaget är ett av Sveriges ledande inom konfektion och finns idag representerade över hela världen. Företaget har idag runt 4000 butiker runt om i världen och mer än 100 000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet.

Här finns stora möjligheter för dig som vill bidra och utvecklas i din yrkesroll- det är du som sätter gränserna.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som konsultansvarig arbetar du i nära samarbete med personalansvariga inom din division och hanterar all administration kopplat till deras konsulter. Du ansvarar för introduktion, kvalitetssäkring och sköter kontakten med leverantörer. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att följa processen kopplad till mål; skriva annonser, boka intervjuer, skapa konton och beställa nödvändig utrustning för nya och befintliga konsulter. Vidare ansvarar du för att utveckla företagets inköpsprocess och sprida information till interna intressenter samt följa upp på rapporter kopplade till konsulterna. Rollen innebär många kontaktytor och du förväntas följa upp konsultleverantörer och finns som stöd för konsulterna på plats i olika frågor. Du arbetar nära organisationens personalansvariga, teamchefer, projektansvariga och konsultinköp.


Kvalifikationer
* Erfarenhet från en administrativ roll
* Genuint intresse av att träffa och kommunicera med nya människor
* Goda kunskaper I Office, speciellt Excel
* Goda kunskaper i svenska och engelska

Vi söker dig med ett eget driv och en förmåga att arbeta proaktivt. Du har ett genuint intresse för människor och att bygga relationer på alla nivåer och inom olika områden. Du är flexibel och trivs med att arbeta i team, samtidigt som du har en hög integritet och en förmåga att utföra dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare har du en god känsla för struktur och ett analytiskt sinne.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Konsulthanterare, konsultansvarig, konsult, administratör, administration, Office, sourcing, inköp, konsultinköp

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Grass anja.grass@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4226574

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: