Konsultchefsassistent till Perido

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Perido söker, till oss själva, en kvick, serviceinriktad och ambitiös Konsultchefsassistent. Tjänsten är på deltid och passar utmärkt för dig som studerar på högskola och/eller universitet och har ett stort intresse för personalfrågor, administration och är mycket strukturerad.

Publiceringsdatum
2016-01-25

Beskrivning
Perido är ett framgångsrikt rekryterings- och konsultbolag som har vuxit med lönsamhet ända sedan starten 2003. Vi har under de senaste åren blivit utnämnda till ?Gasellföretag?, ?Superföretag? och ?Snabbväxare? och vi är stolta över att våra kunder och medarbetare uppskattar det vi gör. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet, och det är något vi jobbar hårt på för att uppnå. Vårt huvudkontor är beläget centralt i Stockholm med stans vackraste utsikt.

För att trivas i denna roll så tror vi att du har mycket energi och gillar att få utmaningar i form av att leverera med korta deadlines, administrativa sysslor och kan balansera rutiner och oväntade överraskningar på ett omdömesgillt sätt. Du kommer bland annat assistera leveransavdelningen med hantering av avtal, tjänstgöringsintyg och allt mellan himmel och jord som förekommer inom vår bransch.

Som person tror vi att du är mycket flexibel och kan utan problem skifta fokus och prioritera din tid på att optimalt sätt. Din prestigelöshet kommer du har nytta av då ingen uppgift är för stor eller liten för dig. Rollen kräver att du kan hantera stress och tycker att det är ett spännande inslag samt att du gillar en utmaning. Vi ser gärna att du är lite av en modig person som törs ta för sig. Om du förutom allt detta dessutom är en vän av ordning och reda så är denna tjänst som klippt och skuren för dig.

Kravprofil för detta jobb
• Pågående relevant högskoleutbildning
• Erfarenhet från service och administration
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Meriterande

• Erfarenhet från rekryterings- konsult- och bemanningsbranschen
• Erfarenhet av kundtjänst/kundservice
• Vana av att arbeta i CRM-system

Tjänstens omfattning och tillträde
Extra vid behov, ca 2 dagar i veckan. Tillträde så snart som möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11745SH i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
11745SH

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 11745SH
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80

Jobbnummer
2633804

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: